ramazan
ramazan

بارز ترین ویژگی شخصیتی هر فرد و شغل مناسب هر فرد

بارز ترین ویژگی شخصیتی هر فرد و شغل مناسب هر فرد

در این بخش وبسایت نازوب مطالبی درباره شخصیت های افراد برونگرا و درونگرا جمع آوری کرده است. اگر میخواهید بدانید بارز ترین ویژگی شخصیتی خودتون چیست تا آخر این مطلب با ما همراه باشید.

 

بارز ترین ویژگی شخصیتی هر انسانی درونگرایی یا برونگرایی است. بریم ببینیم بیشتر شما درونگرایید یا برونگرا!

 

 ویژگی آدم های درونگرا

اولین ویژگی افراد درونگرا این است که توجه آن ها بیشتر معطوف به دنیای درون است. درونگرا ها معمولا کم حرف هستند و اگر درونگرایی آن ها شدید باشد تا شما ازشون سوالی نپرسید آن ها حرفی برای گفتن ندارند و تازه در پاسخ به سوال های شما پاسخ های کوتاه می دهند و سعی می کنند سریع صحبت و تمام کنند.

 

درونگرا جنب و جوش و فعالیت کمی دارند. درونگرا ها بیشتر تنهایی و ترجیح می دهند و وقتی بیرون می خواهند بروند ترجیح می دهند تنهایی بیرون بروند. درونگرا ها معمولا بازی های فکری و تنهایی و کم تحرک را انتخاب می کنند. درونگرا ها معمولا از فیلم و داستان های فلسفه و … دوست دارند.

 

 

ویژگی آدم های برونگرا

اولین ویژگی افراد برونگرا این است که توجه آن ها بیشتر به دنیای بیرون از خودشون است. افراد برونگرا همیشه کلی حرف برای گفتن دارند و دنبال یک گوش شنوا میگردند تا همیشه برای آنها صحبت کنند. برونگرا ها همیشه جنب و جوش و فعالیت زیادی دارند و آرام و قرار ندارند.

 

برونگرا ها بیشتر بودن در جمع را ترجیح می دهند. برونگرا ها سفر های دست جمعی دوست دارند و معمولا بازی های جمعی و پر جنب و جوش را انتخاب می کنند. برونگرا ها معمولا فیلم و داستان های کمدی و اکشن و… دوست دارند.

 

شغل یا محیط ایده آل برای افراد درونگرا یا برونگرا

 

شغل مناسب افراد درونگرا

برای درونگرا ها شغلی مناسب تر است که مستلزم به کار انفرادی گسترده و ارتباط کم با افراد مختلف باشه و فعالیت بدنی و تحرک کمی نیاز داشته باشد و کار هایی برای درونگرا ها مناسب تر است که سروکار با اعداد و ارقام و مفاهیم انتزاعی وجود داشته باشه مثل مفاهیم ذهنی و تحلیلی.

 

اگر کار درونگرا ها روتین و تکراری باشه |آن ها خسته نمیشوند. مشاغلی که نظم زیاد و تمرکز بالا هستند بیشتر مناسب افراد درونگراست و بهتر است افراد برونگرا وارد این نوع کار ها نشوند چون اذیتشان می کند. افراد درونگرا بیشتر مشاغلی که خلاقیت زیاد دارند و  بیشتر کار کردن در محیط های ارام را دوست دارند.

 

و افراد درونگرا بیشتر دوست دارند از اول یه چیز را خوب بلد باشند و بعدآن کار را شروع کنند. و همچنین کار هایی که یادگیری لحظه ای باشد را دوست ندارند. شغلی مثل حسابداری برای این افراد بسیار مناسب است.

 

شغل مناسب افراد برونگرا

برای برونگرا ها شغلی مناسب تر است که مستلزم کار گروهی گسترده و ارتباط زیاد با افراد مختلف باشد و فعالیت بدنی و تحرک زیادی داشته باشد. برای برونگرا ها مشاغلی مناسب تر است که داخل آن ترجیحا عدد و رقم نباشه یا کم باشد و مفاهیم تجربی و عینی باهاش بیشتر سروکار داشته باشد.

 

کار برونگرا ها باید حتما غیرتکراری ، پر هیجان و ماجرا های جدید باشد. افراد برونگرا بیشتر مشاغلی برایشان مناسب است که نیازمند به متقاعد سازی  زیاد باشد. این افراد بیشتر کار کردن در محیط های خلاق و پویا و پرجنب و جوش برایشان مناسب است. افراد برونگرا یادگیری لحظه ای از طریق تجربه و پاسخ های فوری هستند بنابراین مشاغلی مثل کار کردن در اورژانس و…. برای این افراد مناسب است.  

 

شخصیت و روان شناسی از روی رفتار و حرکات

شناسایی فوری شخصیت از روی چهره/ چهره خوانی

علائم و درمان شخصیت دو قطبی چیست؟

 

The most obvious personality trait of each person and the appropriate job of each person

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان