تعبیر خواب حروف (ک) کاف

مجموعه : تعبیر خواب
تعبیر خواب حروف (ک) کاف

تعبیر خواب مجموع کالا یا مواردی که در خواب با حرف ک شروع می شود در این بخش برای سهولت دسترسی به تعبیر خواب شما گردآوری شده است رویاهایتان همیشه شیرین.

نکته ای که در خصوص تعبیر خواب باید بدانید این است که هر خوابی در هر شبی از ماه تعبیر ندارد برای اینکه صحت تعبیر خواتبان را بدانید روی احکام تعبیر خواب در ایام ماه کلیک کنید.

تعبیر کلاه

کلاه معرف عزت و حرمتی است که نزد مردم داریم. نماینده برداشتی است که دیگران نسبت به ما دارند و بهائی است که جامعه به ما می دهد.

کلاه در خواب به هیچ عنوان معرف پول و مال و دارائی نیست. اگر در خواب ببینید کلاهی خوب و نو بر سر دارید نشان آن است که موقعیت اجتماعی بالائی پیدا می کنید. اگر ببینید کسی کلاهی به شما داد و آن را بر سر نهادید به یاری دیگران موقعیت خوبی بدست می آورید. اگر کسی در خواب ببیند لباس خوبی نپوشیده اما کلاه نو و گران بهائی بر سر نهاده نشان آن است که بدون استحقاق و داشتن لیاقت شغلی را به دست آورده است .

اگر لباس خوب و کلاه بی ارزش داشته باشد تعبیر خلاف آن است و خواب او می گوید بیننده خواب شایستگی زیاد دارد ولی کاری به او داده اند که در خور شان و مقامش نیست.

 

تعبیر خواب حروف (ک) کاف

 

تعبیر کلوچه

کلوچه در خواب تعبیر شیرینی ها و ماکولات خوب را دارد و نشان از خیر و خوبی و نعمت و برکت است به شرطی که زنجبیل و دارچین و ادویه.از این قبیل نداشته باشد.

عطر خوب داشتن و بوی خوش از کلوچه استشمام کردن تغییری در تعبیر به وجود نمی آورد ولی اگر عطر و بو از زنجبیل و دارچین و ادویه تند و از این قبیل باشد و تصور وجود چنین چیز هائی در خواب برای شما پیدا شود خوب نیست چون خواب می گوید به نعمتی می رسید که در پایان غم و اندوه می آورد و شما را به گریستن وا می دارد.

 

کلوچه مالی است لقمه ای و بخش شده. مانند پولی که بین چند نفر تقسیم شود و یک بخش از آن را نیز به بیننده خواب اختصاص دهند. اگر در خواب دیدید چندین کلوچه دارید سهام بیشتری نصیب شما می شود ولی تغییری در بخش بخش بودن آن نمی دهد. اگر در خواب دیدید کلوچه می خورید خوب است چرا که خوشحال می شوید و به عیش و شعف می رسید.

خریدن و گرفتن و داشتن آن همین تعبیر را دارد. اگر دیدید کلوچه داشتید اما نتوانستید بخورید مالی به دست می آورید که از گلویتان پائین نمی رود. اگر در خواب ببینید کسی کلوچه ای به شما می دهد شما را به نعمت می رساند. اگر دیدید کلوچه می پزید کاری مفید انجام می دهید.

 

تعبیر خواب حروف (ک) کاف

 

تعبیر کلید

کلید داشتن کلید در خواب خوب است بخصوص اگر بتوانید به مدد کلید قفل در بسته ای را بگشائید و پشت آن در نیز چیزهای خوب بیابید و ببینید.

کلید درخواب تقریبا همان تعبیری را دارد که در بیداری از کلید انتظار داریم. کلید وسیله ای است برای گشودن قفل ها و در های بسته و در خواب نیز به توانائی انجام امور مشکل تعبیر می شود.

اگر در خواب ببینید کلیدی بزرگ دارید که نمی دانید که به کدام قفل می خورد خواب شما می گوید قدرت انجام کارهای بزرگ را خواهید یافت ولی فرصت و موقعیت به دست نمی آورید. اگر ببینید قفل بزرگی هست و شما کلید کوچکی در دست دارید برای انجام کاری بزرگ احساس حقارت و کوچکی خواهید کرد یا امکان به دست نمی آورید.

اگر در خواب ببینید قفل و کلید آشنائی هست اما شما نمی توانید آن را بگشائید با مشکی رو به رو می شوید که از حل آن در می مانید. اگر ببینید دیگری کلید می سازد و به شما می دهد خدمتی در حق شما انجام می دهد و راه موفقیت را به رویتان می گشاید. اگر دیدید خودتان دارید کلید می سازید تدبیر کاری را می کنید .

اگر در خواب ببینید کلید شما در قفل شکست در کاری شکست می خورید و گرفتار استیصال می شوید. اگر ببینید با کلیدی دری را قفل می کنید زیرکانه رازی را از دیگران پنهان نگه می دارید. همه این ها در صورتی است که کلید محور خواب شما باشد.

 

تعبیر خواب حروف (ک) کاف

 

تعبیر کمربند

کمربند در خواب میزان برخورداری شما را از مجموع امکاناتی که در بیداری دارید نشان می دهد. تعبیر کمر بند تا حدی به کلاه نزدیک است ولی واقعیت و عمق آن از جهاتی بیشتر است.

کلاه ارزش و بهائی است که دیگران به شما می دهند ولی کمر بند لذت و بهره ای است که خودتان از موقعیت و امکانات خویش می برید و هیچ ربطی با دید و نظر و رای مردم ندارد. اگر در خواب دیدید کمر بندی را محکم بسته اید که قلابی بزرگ دارد و از نظر خودتان هیچ نقصی در آن وجود ندارد نشان آن است که در زندگی کامیاب می شوید و از همه امکاناتی که فراهم آورده اید به خوبی بهره می گیرید و سود می برید.

اگر دیدید کمر بندی سست و کم ارزش به قلابی لق و شل بسته اید موقعیت متزلزلی خواهید داشت و کامروائی از دسترس شما دور است. برخی از معبران کمر بند را فرزند تعبیر کرده اند و این بستگی دارد به موقعیت بیننده خواب. کسانی که امکان آوردن فرزند برای ایشان هست کمر بند می تواند فرزند باشد و آن هم فرزند ذکور که باعث سربلندی و نیک نامی پدر خویش می شود.

اگر در خواب ببینید که شلوار پوشیده اید اما کمر بند ندارید که روی آن ببندید و ممکن است شلوار از پای شما بیفتد موقعیت خانوادگی متزلزلی خواهید یافت و بخصوص با همسرتان اختلاف پیدا می کنید تا حدی که احتمال ترک شما را نیز می دهد. اگر در خواب کمر بند خود را به کسی بدهید قدرت و توانائی را از خود دور می کنید و آن را در اختیار شخصی دیگر قرار می دهید و اگر کسی کمربند از شما بگیرد و به کمر خود ببندد جای شما را می گیرد.

همین طور است اگر بیننده خواب کمربند کسی را بگیرد و به کمر خودش ببندد چون نشان آن است که از او سلب قدرت می کند و خودش جای او را تصاحب می نماید.

 

تعبیر خواب حروف (ک) کاف

 

تعبیر کنجد

کنجد در خواب خوب و نشانی از افزونی معیشت و نعمت است. یعنی چیزی بیش از رزق و روزی همیشگی است. اگر در خواب ببینید نانی می خورید که بر آن کنجد پاشیده اند یا آن را یا کنجد پخته اند چیزی بیشتر از حقوق و در آمد مستمر نصیب شما می شود.

اگر در خواب ببینید که از کنجد روغن می گیرید لب و لباب و بهره مالی نصیب شما می شود. این مالی است که تحصیل آن به زحمت ممکن است ولی چون به دست آوردید هیچ نوع زحمت و رنجی پدید نمی آورد

 

تعبیر خواب حروف (ک) کاف

 

تعبیر کندو

کندو در خواب های ما زنی است مال دار و متنعم و ظریف و بی آزار که اگر کندو را در خانه داشته باشیم از وجود چنین زنی بهره مند می شویم. چنان چه در خواب ببینیم کندوئی در خانه داریم مالی از زنی با آن خصوصیات نصیب ما می شود.

مثل زنی که مستغلات زیاد دارد و شما هر ماه کرایه مستغلات او را بگیرید و مصرف کنید و هر بار ماه دیگر. اگر در خواب ببینید کندوئی در خانه دارید که زنبور در آن نیست زنی با شخصبت ولی فقیر نصیب شما می شود.

 

تعبیر خواب حروف (ک) کاف

 

تعبیر کنگر

کنگر یک گیاه بیابانی و وحشی است که از کوه جمع می کنند. کنگر در خواب های ما به مال حرام و به زبان گویاتر به مال دزدی تعبیر شده است . نه آن چنان مالی که خود بیننده خواب بدزدد بل که مالی است که قطعا حرام است اما کسی نمی داند صاحبش کیست.

روی هم رفته کنگر در خواب خوب نیست مخصوصا اگر تیغ های آن را حس کنید و ببینید. اگر در خواب ببینید خورش کنگر می خورید غمگین می شوید و اگر ببینید که کنگر پاک می کنید مالی به دست می آورید که بیهوده می کوشید آن را تطهیر کنید.

 

تعبیر خواب حروف (ک) کاف

 

.تعبیر کوچه

کوچه اگر در خواب ببینیم که در کوچه ای ناشناس و مجهول هستیم باسئوالی رو به رو می شویم که فکر ما را به خود مشغول می دارد. اگر در خواب خود را در کوچه ای دراز و تنگ ببینیم در راه رسیدن به هدف باز می مانیم . اگر ببینیم کوچه ای است که خانه های خوب در اطراف آن هست یا مردمی خوب آن جا زندگی می کنند خوب است زیرا خواب ما می گوید با مردی نیکنام برخورد می کنیم و اگر خانه ها خراب و ویرانه بود یا مردمی بد در آن جا بودند تعبیر خلاف آن است. اگر کوچه ناهموار بود راه آینده ما دشوار خواهد بود و اگر هموار بود به سرعت پیشرفت می کنیم.

 

تعبیر خواب حروف (ک) کاف

 

تعبیر کوسه

کوسه در رویاهای ما نوعا دشمنی است که تا به سراغش نروید و به حریم او نزدیک نشوید خطری ایجاد نمی کند . چنانچه در خواب خود را با کوسه ای رو به رو ببینید با دشمنی مواجه می شوید. اگر کوسه به شما حمله کرد و آسیب رساند خوب نیست ولی اگر گریختید امنیت حاصل می کنید. اگر فقط ترسیدید زیان می بینید. اگر کوسه را کشتید بر دشمن پیروز می شوید.

 

تعبیر خواب حروف (ک) کاف

تعبیر کوفته

کوفته نیز مانند کوکو از غذاهای خوب است که به نعمت و روزی تعبیر می شود به شرطی که ترخون و مرزه و سبزی های تند و تلخ نداشته باشد. ترشی و چاشنی و رنگ بد آن نیز تعبیر را تغییر می دهد و غم و رنج می آورد

 

تعبیر خواب حروف (ک) کاف

 

تعبیر کوه

کوه همان طور که قبلا در چند مورد نوشته ام کلا چیزهائی که در زندگی روزانه ما بزرگ و دور از دسترس جلوه می کنند در خواب هایمان به صورت آیات عظیم خلقت و طبیعت ظاهر می گردند.

مانند کوه آتشفشان، غول، سیل، صاعقه، گردباد و غیره . شخصیت هائی که دور از دسترس ما به نظر می آیند به صورت غول، دیوار و از این قبیل شکل می گیرند و حوادثی که و قوعشان بیرون از دایره قدرت و حیطه گمان و قیاس ما است و به شکل آیات طبیعی تجلی می نمایند که کوه یکی از شناخته ترین و قابل توجه ترین آن ها است. کوه یا کار بزرگ است یا شخصیت بزرگ و غیر قابل دسترس.

تشخیص این که کوه در خواب دیده شده کام است با خود بیننده خواب می باشد چون خودش بهتر از معبر می داند درگیر چه حوادثی است. اگر در خواب ببینید از کوهی عظیم بالا می روید کاری بزرگ در دست می گیرید.

اگر دیدید که از کوه به سختی و با رنج و زحمت بالا می روید کار شما دشوار خواهد بود و اگر آسان و سبک راه پیمائی می کنید به سهولت بر دشواری یا آن شخص دور از دسترس چیره می گردید. اگر دیدید بر قله کوهی ایستاده اید به اوج موفقیت می رسید که از آن بیشتر نباید انتظار داشته باشید.

اگر دیدید از کوهی سر می خورید و پائین می آئید و خودتان نمی توانید خویشتن را کنترل کنید، سقوط می کنید و موقعیت خویش را از دست می دهید. اگر شما را پرت کردند و پائین افتادید شما را معزول می کنند. اگر دیدید در کوهی به غار پناه بردید امنیت می یابید یا مجهولی را می شکافید و رازی را کشف می کنید

 

تعبیر خواب حروف (ک) کاف

 

تعبیر کوکب

کوکب گل غم و ناکامی است چون گل پائیزی است. زنبق نیز همین تعبیر را دارد که در حرف (ز) نوشته.همین طور اختر . چنانچه در خواب ببینید که در باغچه خانه خود کوکب دارید غمین و اندوهگین می شوید . همین تعبیر هست اگر کوکب به کسی بدهید یا از او بگیرید

 

تعبیر خواب حروف (ک) کاف

 

تعبیر کوکو

کوکو تعبیر دیگر ماکولات را دارد و خوب است و به نعمت و روزی تعبیر می شود. کوکو را از تخم مرغ و سبزی یا سیب زمینی تهیه می کنند که همه اینها خوب هستند و تعبیر نیکو دارند.

 

تعبیر خواب حروف (ک) کاف

 

تعبیر کیسه

کیسه در خواب تعبیر خاصی ندارد مگر این که چیزی درون آن باشدکه تعبیرش نسبت به محتوای آن تغییر می کند . معبران قدیمی درباره کیسه پول زیاد نوشته اند ولی امروز کیسه پول متداول نیست. اگر در خواب بینید کیسه ای پاره همراه دارید راز شما فاش می شود .

اگر ببینید کیسه ای دارید که سوراخ آن رفو شده است آبرو و نام نیک خود را به زحمت حفظ می کنید . کیسه سوراخ بیماری است از ضرر و زیان نیز خبر می دهد.

 

تعبیر خواب حروف (ک) کاف

 

تعبیر کیف

کیف معرف ظرفیتی است که در مقابل مسائل زندگی دارا هستیم و کسی از آن آگاه نیست. یکی ظرفیت مقام و جاه را ندارد . دیگری ظرفیت پول را ندارد و با لاخره کسی هم هست که ظرفت محبت را ندارد و الله اعلم.

 

تعبیر خواب حروف (ک) کاف

 

تعبیر کرکره

کرکره نوعی کرکره چوبی هست که بیرون پنجره اتاق ها نصب می کنند و ثابت و بی حرکت می ماند. فرانسویان به این نوع کرکره می گویند – ژالوزی – که به معنی حسادت است. کرکره در خواب هم حسادت است و هم تجسس و هم میل به اختفا، انزوا و گوشه گیری که البته باید معبر با وضع بیننده خواب بسنجد.

اگر ببینید که به پنجره اتاق خویش کرکره آویخته و از ورای آن به خارج نگاه می کنید گرفتار حسد می شوید یا در امور غیر مربوط به خودتان تجسس و فضولی و کنجکاوی می کنید. اگر ببینید اتاقی هست که تمام پنجره های آن را با کرکره پوشانده اند و شما درون آن اتاق هستید و بیرون را نمی بینید در امری شما را کنار می گذارند یا خودتان کنار می گیرید و به تکروی تمایل پیدا می کنید.

این در صورتی است که از حضور در آن اتاق با کرکره های بسته خوشحال و راضی باشید اگر خشنود نباشید تعریف اول درست است که شما را کنار می گذارند. اگر ببینید خودتان دارید به پنجره اتاق خودتان کرکره نصب می کنید چیزی هست که نمی خواهید دیگران از آن آگاه شوند و در واقع از روشن شدن یک واقعیت بیمناک خواهید شد.

اگر ببینید پنجره های اتاق کرکره کهنه و پاره دارد نزد مردم شرمنده می شوید و موردی پیش می آید که شما را ملامت می کنند

 

تعبیر خواب حروف (ک) کاف

 

تعبیر کرکس

کرکس دیدن کرکس در خواب به هیچ وجه خوب نیست. کرکس دشمنی است بدخواه و صبور که سال ها انتظار می کشد تا شاهد بدبختی و مرگ و نابودی ما باشد.

اگر در خواب ببینید کرکسی بر فراز خانه شما نشسته یا بالای خانه پرواز می کند باید هوشیار باشید زیرا نشان آن است که خطری جان شما را تهدید می کند. می گویند کرکس خادم ملک الموت است که به این شکل درآمده . کرکس بدنبال ارباب خویش یعنی ملک الموت همه جا می رود و هر جا اربابش بگذرد پس از او می رسد و راه خویش را جارو می کند و اثری از آن چه ملک جان ستان کرده باقی نمی گذارد.

معبران کهن خودمان برخلاف معبران غربی درباره کرکس چیزی ننوشته اند ولی کلا آن را خوب ندانسته و شوم معرفی کرده اند. اگر در خواب ببینید کرکس های زیادی در هوا پرواز می کنند در آن منطقه شخص مهمی می میرد. اگر صدای کرکس را بشنوید خبر مرگ کسی را به شما خواهند داد که از شنیدن آن خبر اندوهگین می شوید.

اگر در خواب ببینید کرکسی بر بام خانه شما نشست در خانواده منتظر حوادث نامیمونی باشید. اگر دیدید در خواب کرکسی را با پرتاب سنگ زدید دشمنی را می رانید و اگر کشتید دشمنی را از میان برمی دارید.

 

تعبیر خواب حروف (ک) کاف

 

تعبیر کالسکه

کالسکه 1ـ اگر خواب ببینید سوار کالسکه ای هستید ، نشانة آن است که کار شما کساد خواهد شد و زیانهای فراوانی خواهید برد . 2ـ اگر خواب ببینید کالسکه ای را می رانید ، علامت آن است که به جایی دیگر نقل مکان می کنید

 

تعبیر خواب حروف (ک) کاف

 

تعبیر کشک

کشک در خواب خوب نیست به هر صورتی که باشد چه تر و چه خشک چه تنها و چه در غذا مخصوصا خوردن کشک اگر ترش و شور باشد غم و رنج و غصه و گرفتاری است. دیدن کشک سایی در خواب فتنه انگیزی است و دغل کاری.

اگر ببینید در خواب کسی برای شما کشک می ساید او فتنه می انگیزد و گرفتاری و ابتلا به وجود می آورد و چنانچه دیدید خودتان کشک می سایید کاری خلاف می کنید که مستوجب ملامت می شوید. فروختن کشک بهتر از خریدن آن است.

 

تعبیر خواب حروف (ک) کاف

 

تعبیر کفتار

کفتار همان طور که می دانید کفتار جانوری است و حشی و مردار خوار و کثیف و متعفن که دیدنش در خواب خوش یمن نیست. در موارد دیگر نیز این نکته را نوشته ام که اساس تعبیر بر ادراک شما قرار می گیرد نه آن چه واقعا است و شما در خواب می بینید. مثلا ممکن است شما در خواب کفتاری ببینید و نشناسید و ندانید که آن جانور کفتار است و حتی احتمال دارد کفتار را به جای سگ بگیرید.

صبح فردا آن چه تعبیر بر آن انجام می شود سگ است نه کفتار. متقابلا ممکن است سگی را در خواب ببینید که بی آزار از کنارتان می گذرد ولی شما وحشت زده گمان کنید که آن حیوان کفتار است. صبح فردا آن چه تعبیر بر اساس آن انجام می گیرد کفتار است نه سگ زیرا شما سگ را کفتار گرفته اید.

اینجا نیز ادراک شما معیار تعبیر است. این مقدمه را نوشتم که اگر کفتار را به رویت نمی شناسید و نمی دانید چگونه جانوری است مهم نیست. آن چه اهمیت دارد برداشت شما است. اگر کفتاری در خواب ببینید و بدانید کفتار است و از آن بترسید خوب نیست. میمنت و شگون ندارد.

اگر بیننده خواب کفتاری ببیند و کفتار در خواب به طرف او بیاید نیکو نیست چرا که خواب او می گوید حادثه ای برای بیننده خواب اتفاق می افتد و بر اوست که در روزهای آینده محتاط باشد و خویشتن را حفظ کند. اگر کفتاری در خواب ببینید که پشتش به طرف شما باشد، بگذرد و دور شود خوب است چون خطری از شما دور می شود ولی اگر کفتار را به سمت خود ببینید و به شما نزدیک شود و حمله کند خوب نیست.

نگاه کردن در چشم کفتار نیز یمن ندارد، اگر در خواب کفتار را بکشید بر دشمنی مرگ آفرین چیره می شوید و اگر کفتار از شما بگریزد خطری را دفع کرده اید. برخی از معبران کفتار ماده را زنی پیر دانسته اند که اساس زندگی بیننده خواب را به هم می ریزد. به هر حال دیدن کفتار در خواب شئامت دارد.

 

تعبیر خواب حروف (ک) کاف

 

تعبیر کفش

کفش در خواب ما زن است و همسر. برای زنان دیدن کفش در خواب زندگی زناشوئی است که شوهر اصل کلی آن است. اگر زن دارید و در خواب کفش ببینید خواب شما به همسرتان بر می گردد و نوئی و کهنگی و رنج و راحت آن اشاره ای است به روابط بیننده خواب و همسرش. ولی اگر بیننده خواب ازدواج نکرده باشد و در خواب ببینید کفشی جدید و نو پوشیده ازدواج می کند. ا

گر مردی در خواب ببیند کفش هایش لنگه به لنگه پوشیده از همسرش جدا می شود و چنانچه مرد مجردی این خواب را ببیند زنی کج خو و بد خلق نصیب او می شود. اگر مردی در خواب ببیند کفش پایش را می زند با همسرش اختلاف پیدا می کند. اگر ببیند کفش برای پایش کوچک شده همسرش از او تقاضائی می کند که قادر به بر آوردن آن نیست.

اگر مردی در خواب ببیند کفشش سوراخ شده زنش به او خیانت می کند و اگر ببیند کفشش آن قدر فرسوده است که نمی تواند بپوشد همسرش بیمار می شود. این تعابیر برای زنان نیز هست با این تفاوت که کفش زن به زندگی خانوادگی او نیز اشاره می کند و تنها شوهرش مطرح نیست. خانم آیتانوس می گفت:

جعبه کفش در خواب مادر زن است به همین علت مردان غربی کفش خود را بدون جعبه می خرند و به خانه می برند و شرقی ها علاقه دارند که حتما کفششان جعبه داشته باشد. آن اشاره ای طنز آمیز به این نکته است که مردان غربی با مادر زن خویش رابطه صمیمانه و خوبی ندارند و در مغرب زمین بسیاری از جدایی ها به علت وجود مادر زن اتفاق می افتد اما زنان آسیائی داماد خویش را مانند پسر خود دوست دارند و به او محبت می کنند. باز هم خانم اتیانوس می گفت:

 اگر خانمی در خواب ببیند پاشنه کفشش کند شده شوهرش بیکار می شود و اگر زنی ببیند که کفش مردانه پوشیده صاحب پسر می شود.

 

تعبیر خواب حروف (ک) کاف

 

تعبیر کفگیر

کفگیر در خواب خدمتکار است یا کسی است که خانه و زندگی بیننده خواب را اداره می کند. کفگیر از چیزهایی است که به ندرت اتفاق می افتد یک مرد در خواب ببیند ولی اگر دید اشاره به کسی است که امور خانه زیر نظر اوست. اگر مردی مجرد در خواب ببیند کفگیری در دست دارد یا خریداری کرده و به خانه می برد ازدواج می کند

ولی برای مرد متاهل معرف کسی است که خانه اش را می گرداند. این شخص هم ممکن است همسر باشد و هم شخص دیگری که به خانم خانه کمک می کند مثل خدمتکار. اگر خانمی در خواب ببیند که کفگیری نو در دست دارد که قبلا آن را نداشته کسی پیدا می شود که به او کمک می کند

 

تعبیر خواب حروف (ک) کاف

 

تعبیر کلاغ

کلاغ در خواب های ما شوم و بد یمن نیست اما از جمله پرندگانی است که دیدنش خوب شناخته نشده. صدای کلاغ خبر از غربت و تنهائی و غم و اندوه است. اگر صدای کلاغ را بشنوید و خودش را نبینید نشان آن است که کسی پشت سر شما بد می گوید.

اگر در خواب صدای کلاغ های بسیاری را بشنوید ولی آن ها رانبینید به غربت و تنهائی دچار می گردید. اگر در خواب ببینید کلاغی بر شاخه درخت یا بام خانه شما نشسته در صورتی که احساس کنید آن درخت و آن خانه به شما تعلق دارد خبری ناراحت کننده به شما می رسد.

اگر در خواب ببینید گوشت کلاغ می خورید مال حرام بدست می آورید که خود شما به ناروا بودن آن معترف هستید. اگر در خواب ببینید کلاغی را کشتید دشمن یاوه گوئی را از خود می رانید و اگر ببینید کلاغی را در قفس نگه داشته اید جلوی دهان بد گوئی را گرفته اید.

 

تعبیر خواب حروف (ک) کاف

 

تعبیر کتان

کتان در خواب آرامش خیال و آسودگی فکری و راحت جسم است و چنان چه در خواب ببینید جامه ای از کتان پوشیده اید نیکو است چرا که خواب شما می گوید به آرامش می رسد و فرصت راحت می یابید. کاستن کتان نیکو کاری و خدمت به مردم است و داشتن تخم کتان نعمت است و سود و مال.

پنبه صرفا سود و مال و بهره است ولی کتان راحت و آسودگی را اضافه دارد. اگر در فصل گرم ببینیدجامه ای از کتان پوشیده اید بهتر از این است که در فصل سرما کتان در خواب ببینید. چه در خواب احساس گرما داشته باشید و چه واقعا تابستان و هوا گرم باشد تعبیر یکسان است ولی اگر در سرمای زمستان کتان پوشیده باشید یا در خواب با وجود این که سردتان است ببینید کتان بر تن دارید نشان کار باطل و تلاش بیهوده است.

خواب شما می گوید یا برای خودتان کاری می کنید که نتیجه نمی گیرید یا خدمتی به دیگران می کنید که آن ها قدر خدمت شما را نمی دانند و برای کارتان ارج و ارزش قایل نیستند.

 

تعبیر خواب حروف (ک) کاف

 

تعبیر کروات

کراوات دیدن کراوات در خواب تظاهر به تشخص و نوعی ریاکاری است

تعبیر خاصی ندارد و چنانچه در خواب های خویش کراوات دیدیم باید شرایط و اجزا دیگر تشکیل دهنده خواب را نیز به حساب آورده و بعد تعبیر درست آن را دریافت کنیم.

اگر در خواب ببینید لباس مرتبی پوشیده اید ولی کراوات زشتی به گردن بسته اید کاری می کنید که دیگران به شما توجه می کنند و درباره شما بد می گویند. اگر در خواب ببینید لباس نامرتب به تن دارید اما کراواتی گران بها و ابریشمین به گردن بسته اید خواب شما می گوید که ریاکاری می کنید، تظاهر به خوب بودن می کنید و خوشتن را غیر از آنچه واقعا هستید نشان می دهید.

اگر در خواب ببینید که چندین کراوات را به هم گره زده و با آن چیزی مثل ریسمان درست کرده اید تا از آن به جای طناب استفاده کنید نشان آن است که آبروی خویش را در گروی کاری نامطمئن قرار می دهید. ریسک می کنید و حیثیت و اعتبارتان را به خطر می اندازید

 

تعبیر خواب حروف (ک) کاف

 

تعبیر کرباس

کرباس در خواب چندان خوب نیست و نشانه از غم و اندوه و فقر و ماتم و عزا دارد. این تعبیر برای ما مسلمانان است و برای ملل و اقوام و مذاهب دیگر نیست چه بسا در خوابنامه های غربی مقابل کلمه کرباس تاویل دیگری نوشته باشند. برداشت ما از کرباس به این علت متفاوت است که اولا کرباس کم بهاترین پارچه است و معمولا فقرا از آن لباس می دوختند و می پوشیدند دوم آنکه با کرباس کفن می کنند.

این دو تصور که در عمق ذهن ما وجود دارد زایل نشدنی است لذا در خواب هایی که می بینیم یا نشان فقر است یا گویای غم و اندوه و گریه و ماتم. چنانچه بیننده خواب در خواب ببیند که لباس گشادی از کرباس پوشیده اندوهگین می شود. اگر لباس گشاد کرباسی رنگ زرد داشته باشد از بیماری خبر می دهد.

پوشیدن لباسی تنگ از کرباس در خواب گویای این است که در فشار و مضیقه قرار می گیریم. فروختن و خریدن کرباس نیز همین تعبیر را

 

تعبیر خواب حروف (ک) کاف

 

کرفس

کرفس در خواب غم و اندوه است چه به وقت و فصل باشد و چه بی هنگام ولی دیدن کرفس به خصوص اگر تازه و سبز باشد طراوت و سرسبزی و فرح و انبساط است

 

تعبیر خواب حروف (ک) کاف

 

تعبیر کِرم

کرم اگر در خواب ببینید در میوه ای که می خورید کرم هست پولی نصیبتان می شود که به دل شما نمی نشیند و با اینکه سودی عایدتان می گردد از آن خوشحال نمی شوید. اگر ببینید کرم در لباس شماست هر کس هستید زن یا مرد بین شما و همسرتان اختلاف به وجود می آید و از یکدیگر دل چرکین می شوید.

اگر ببینید بدنتان کرم گذاشته مثلا زخمی دارید که کرم در آن به وجود آمده و کرم ها از خون و گوشت شما تغذیه می کنند نشان آن است که جمعی ذره ذره مال شما را از بین می برند و چنان آرام زیان می رسانند که شما اگر هم توجه کنید اهمیتی نمی دهید ولی همان زیان های اندک پس از چندی شما را از پای در می آورند.

اگر کرم را در خاک ببینید نعمتی به شما می رسد. اگر ببینید کرمی بزرگ شده که مثل مار می ماند اما شما در خواب می دانید که آن یک کرم است شخصی شما را می ترساند.

 

تعبیر خواب حروف (ک) کاف

 

تعبیر کریستال

کریستال در زندگی روزمره ما چیزی است تجملی و ظریف که در خواب نیز همین ظرافت و تفنن خویش را حفظ می کند. زن به خاطر ظرافت و درخشندگی اش در خواب به صورت بلور و کریستال مجسم می شود و مثل بلور وسوسه انگیز است. با این توصیف در خواب های ما کریستال زنی است فتنه انگیز و وسوسه گر و زیبا و فریب دهنده ولی باید دید که کریستال را در خواب چگونه و کجا می بینیم.

اگر در خواب دیدید ظرفی از کریستال دارید با زنی دارای همین خصوصیات روبه رو می شوید و چنانچه این ظرف ازدست شما بیفتد و بشکند او را از دست می دهید. احتمالا در خواب حس می کنید که آن کریستال به شما تعلق دارد و از سال ها پیش صاحب آن بوده اید، اگر چنین چیزی در خواب دیدید کریستال همسر شما است و اگر همسر ندارید زنی است که در زندگی مالی و شغلی شما می تواند نقش موثر داشته باشد اگر دیدید در اتاقی از کریستال و بلور هستید در مقطعی از زمان وضع ممتاز و خوبی پیدا می کنید اما از عدم تجانس بین خودتان و دیگران رنج می برید.

اگر دختر جوانی ببیند کفشی از کریستال دارد که می درخشد و روشن است شوهری می کند که از جمیع جهات ممتاز و برجسته است و طبعا صاحب یک زندگی رویائی خواهد شد.

 

تعبیر خواب حروف (ک) کاف

 

تعبیر کتان

کتان در خواب آرامش خیال و آسودگی فکری و راحت جسم است و چنان چه در خواب ببینید جامه ای از کتان پوشیده اید نیکو است چرا که خواب شما می گوید به آرامش می رسد و فرصت راحت می یابید. کاستن کتان نیکو کاری و خدمت به مردم است و داشتن تخم کتان نعمت است و سود و مال.

پنبه صرفا سود و مال و بهره است ولی کتان راحت و آسودگی را اضافه دارد. اگر در فصل گرم ببینیدجامه ای از کتان پوشیده اید بهتر از این است که در فصل سرما کتان در خواب ببینید.

چه در خواب احساس گرما داشته باشید و چه واقعا تابستان و هوا گرم باشد تعبیر یکسان است ولی اگر در سرمای زمستان کتان پوشیده باشید یا در خواب با وجود این که سردتان است ببینید کتان بر تن دارید نشان کار باطل و تلاش بیهوده است.

خواب شما می گوید یا برای خودتان کاری می کنید که نتیجه نمی گیرید یا خدمتی به دیگران می کنید که آن ها قدر خدمت شما را نمی دانند و برای کارتان ارج و ارزش قایل نیستند

 

تعبیر خواب حروف (ک) کاف

 

تعبیر کدو

کدو صیفی و گیاه بی مزه و بی خاصیتی است ولی این شهرتی است بی پایه و مایه چرا که در طب سنتی کدو را برای تبرید تجویز می کردند و به بیمارانی که مزاج گرم داشتند یا صفراوی بودند می خوراندند شاید به همین علت است که معبران کدو را در خواب خوب دانسته و برای آن تعبیرات نیکو نوشته ند. ابن سیرین می گوید اگر کسی در خواب ببیند که در خانه اش کدو روئیده به عزت و جاه و آرزوی بیننده رویاست و بستگی به این پیدا می کند که بیننده خواب درگیر چه آرزوئی باشد. جایز مراکشی می گوید چنانچه کسی در خواب ببیند کدوی پخته می خورد حاجتش برآورده می شود.

انواع خوراک های کدو نیز همین تعبیر کدوی پخته را دارد و این در صورتی است که در عالم خواب بدانیم غذایی که می خوریم از کدو فراهم آمده. داشتن تردید در خواب موضوع را نفی می کند و به اثبات متمایل نمی شود این درباره چیزهای دیگر هم صدق می کند. مثلا اگر در خواب دستبندی زرد رنگ داشته باشید و این تردید در شما به وجود آید که طلاست یا برنج؟ قطعا برنج است و طلا محسوب نمی شود.

در مورد کدو نیز این معنی هست، غذایی که بدانید از کدو تهیه شده نشان برآمدن آرزوی بیننده خواب است. از امام صادق علیه السلام نقل است که دیدن کدو در خواب عزت و نعمت و انتظام کارهاست و روی هم رفته دیدن کدو در خواب نیکو است.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان