ramazan
ramazan

ازدواج جنجالی دو جوان تغییر جنسیتی ! (عکس)

ازدواج جنجالی دو جوان تغییر جنسیتی ! (عکس)
 از خیلی جهات این زوج مثل دیگر نامزدهای جوان در سراسر دنیا هستند اما چیزی که نامزدی جنجالی آنها را تبدیل به سوژه ای خاص کرده این است که "کتی هیل" و نامزدش"آرین اندروز" هر دو در ابتدای تولد جنس مخالف هم اکنون خود بوده اند.به گزارش نازوب کتی 18 ساله ،15 سال اول زندگی خود را یک پسر بود و "آرین" 16 ساله یک دختر زیبا بود که استعداد زیادی در رقص باله داشت و عناوین بسیاری در این زمینه به دست آورده بود.
 
 
 
هردوی آنها از کودکی متوجه شدند که جسم آنها تعیین کننده جنس آنها نیست و بسیار تمایل دارند که فردی از جنس مخالف خود باشند. بنابراین در دوران نوجوانی هورمون درمانی را آغاز کرده و عملا شروع  به  تغییر جنسیت کردند. کتی 4 روز قبل از تولد 18 سالگی اش با پرداخت هزینه 40 هزار دلاری عمل جراحی تغییر جنسیت را انجام داد و رسما یک دختر شد. او میگوید از سن 3 سالگی احساس میکردم یک دختر هستم و همیشه دوست داشتم با عروسکهایم بازی کنم.
 
 
آرین نیز از سن 5 سالگی احساس مشابهی داشت . او میگوید به اصرار مادرش به کلاس باله و مسابقات رقص میرفته اما علیرغم اینکه دختر زیبایی بود همیشه رفتار و حرکاتی پسرانه داشته است.ا و با حمایت مادر 47 ساله اش با پرداخت هزینه 6000 دلاری عمل تغییر جنیست را انجام داد.
 
کتی میگوید به قدری در مورد احساسش سردرگم بود که 15 روانشناس برای درمان افسردگی او تلاش میکردند و نهایتا به این نتیجه رسیدند که او باید تغییر جنسیت دهد.این زوج در انجمن حمایت از تغییر جنسیتی های امریکا با هم آَشنا شده اند و منتظرند تا "آرین " به سن قانونی برسد تا بتوانند رسما ازدواج کنند.
 
 
 
 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان