ramazan
ramazan

گفتگوی تصویری با پدر و مادر اهورا 2 ساله قربانی تجاوز در رشت

مجموعه : اخبار حوادث
گفتگوی تصویری با پدر و مادر اهورا 2 ساله قربانی تجاوز در رشت

گفتگوی تصویری با پدر و مادر اهورا 2 ساله قربانی تجاوز در رشت

 

 

مادر اهورا در گفت وگوی تصویری پس از این جنایت هولناک گفت:

من واقعا نمی توانم از کسی که این کار را انجام داده بگذرم، هر کسی که باشد تفاوتی ندارد، این ثابت شده و خود قاتل The Murderer نیز اعتراف کرده است. فقط و فقط می خواهم که به اشد مجازات برسد.

 

مشاهده کلیپ تا زمان لود آن شکیبا باشید

 

 

مادر اهورا ادامه داد: اهورا کوچک بود و آزاری به کسی نمی رساند من فقط و فقط مجازات قاتل را می خواهم و هیچ وقت از شکایت خود کوتاه نخواهم آمد. باید قصاص شود.

 

این اتفاق روز شنبه 22 مهرماه اتفاق افتاد و ساعت 15 به من اطلاع داده شد که اهورا در دستشویی افتاده و در حال انتقال او به بیمارستان رازی است و من به بیمارستان رازی رسیدم و از آنجا اهورا را منتقل کردیم به بیمارستان پورسینا. روز یکشنبه ساعت 9 صبح به ما اطلاع داده شد که اهورا فوت کرده است.

 

مادر اهورا در ادامه گفت: می خواهم که این پرونده سریعا پیگیری شود و قاتل به سزای عمل خود برسد.

 

وی در مورد نحوه آشنایی خود با قاتل گفت:

در فضای مجازی با هم آشنا شدیم و هیچ شناختی نسبت به او نداشتم اما حرف می زدیم تا با هم بیشتر آشنا شویم.

 

قاتل اصرار داشت با هم عقد کنیم اما چون در زندگی قبلی مشکلاتی داشتم خانوادم مخالفت کردند و گفتند که به هر کسی نمیشود اعتماد کرد، قرار شد یک سال صیغه کنیم و اگر مشکلی نبود عقد کنیم.

 

مشاهده کلیپ تا زمان لود آن شکیبا باشید

 

مشاهده کلیپ تا زمان لود آن شکیبا باشید

 

مادر اهورا در مورد مدت زندگی خود با قاتل نیز گفت: یک ماه هم نمی شد، از پنجم مهر ماه با هم زندگی می کردیم.

 

به گزارش وب سایت نازوب بخش حوادث پدر اهورا نیز در گفت وگوی تصویری دراین باره بیان کرد: روزی که این اتفاق افتاد رئیس ساختمان به من زنگ زد گفتند

 

که حال اهورا بد شده و صدای بچه می آید و به با شکستن در وارد خانه شدند و بچه را در حالت بدی دیدند. من راهی بیمارستان شدم و پزشکان جریان را توضیح دادند و در حال حاضر همه می دانند که چه اتفاقی افتاده است.

 

وی در ادامه گفت: نمی توانم توضیح بدهم که چه اتفاقی افتاده است، دستگاه قضائی همه جانبه همکاری کرده اند و همه از این موضوع ناراحت هستند، فقط می خواهم بچه من به حق خود برسد و خونش پایمال نشود.

 

برترین ها

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان