ramazan
ramazan

جایزه شرم آور یک زوج سعودی برای مسابقه! عکس

جایزه شرم آور یک زوج سعودی برای مسابقه! عکس

جایزه شرم آور یک زوج سعودی برای مسابقه! عکس

 

کار شرم آور یک زن عربستانی جنجالی شد به گزارش سایت تفریحی نازوب این زن با وجود اینکه تحصیلکرده و شاغل در دانشگاه است کاری غیر انسانی انجام داد که سبب سرزنش بیشمار مردم شد .

 

یک کاربر زن سعودی که مدتهاست در شبکه های اجتماعی به شهرت رسیده، اقدام به راه اندازی یک مسابقه جنجالی کرد.

 

یک زن سعودی پس از راه اندازی یک مسابقه در شبکه های اجتماعی جایزه ای نیز برای آن تعیین نمود که همین موضوع بسیار جنجال برانگیز شد.

 

این کاربر زن که به خاطر انتشار تصاویری از زندگی روزمره دختر خردسالش ساوانا در اسنپ چت به شهرت رسیده ، یک خدمتکار زن فیلیپینی را در میان جایزه های این مسابقه قرار داده که این اقدام با طیف وسیعی از خشم کاربران مواجه گشت.

 

جایزه شرم آور یک زوج سعودی برای مسابقه! عکس

 

کاربران چنین جایزه ای را توهین به کرامت انسانی قلمداد نمودند چرا که زن سعودی یک انسان را به عنوان یک جنس یا کالا معرفی کرده بود،همچنین«قاچاقچی انسان»یکی از لقب هایی بود که مردم به این زن نسبت دادند.

 

 

زن سعودی برای سرپوش گذاشتن بر روی پیشنهاد شرم آوری که داده بود، یک پیام در صفحه خود گذاشت و در آن اعلام کرد قصدش از این کار فقط کمک به کسانی بود که نیاز به استخدام یک خدمتکار داشته

اما پول کافی برای این کار ندارند و فقط هدفش تقبل هزینه استخدام یک زن فیلیپنی برای انجام کارهای خانه برنده مسابقه بوده است.

 

 

گفتنی است این زن یکی از اعضای هیئت آموزش دانشگاه ملک سعود نیز هست، اما ظاهرا خود به گذراندن دوره های آموزش احترام به انسانها و درک لازم از تعریف کرامت انسانی نیاز دارد.

 

برترین مطالب مرتبط

 

مسابقه مبتذل انتخاب زیباترین دختر عریان در آذربایجان

لباس شرم آور و نیمه عریان تیم دوچرخه سواری زنان + عکس

ماراتن جنسی شرم آور زنی به خاطر جام جهانی 2014 + (عکس)

برندگان جایزه ی موسسه بهترین عطرهای سال

جایزه برای ازدواج با این دختران مجرد (عکس)

سرویس دهی شرم آور چند ایرانی به سعودی ها !


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان