ramazan
ramazan

خودرو عجیب حمل حسین هدایتی + خبرهای داغ

خودرو عجیب حمل حسین هدایتی + خبرهای داغ

حسین هدایتی معروف به عابر بانک که دیروز با یک خودرو عجیب از دادگاه به زندان منتقل شد! در ادامه این بخش خبری از خبرهای سیاسی و جامعه به دیگر خبرهای مربوط به میلیاردر معروف حسین هدایتی می پردازیم با ما همراه باشید.

Hossein Hedayati, known as Azabr Bank, who was transferred to a jail yesterday with a strange car! In the next section, we will be bringing news of sports news to other news about the famous billionaire Hossein Hedayati

 

خودرو عجیبی که آقای عابر بانک با آن از دادگاه خارج شد

سومین جلسه رسیدگی به پرونده حسین هدایتی صبح دیروز به ریاست قاضی مسعودی مقام برگزار شد. به گزارش ناز وب، وی پس از شنیدن اظهارات قاضی، نماینده دادستان و همچنین دفاعیات دیگر متهمان با یک دستگاه تاکسی ون به زندان منتقل شد.

 

نکته جالب این است که این خودروی ون، خودروی حمل زندانی نبود و تمام شیشه‌های آن نیز پایین بود.

 

خودرو عجیب حمل حسین هدایتی + خبرهای داغ

 

خودرویی که حسین هدایتی با آن به زندان رفت

***

دست‌نوشته حسین هدایتی در دادگاه

سومین جلسه رسیدگی به پرونده اتهامات حسین هدایتی در شعبه سوم دادگاه ویژه اقتصادی برگزار شد. اما نکته‌ای که خارج از جو جاری جلسه توجه فضای رسانه‌ای کشور را به خود جلب کرد، دفترچه‌ای بود که هدایتی در دست داشت و برگی از دست‌نوشته‌های این متهم شکار یکی از عکاسان شد.

حسین هدایتی، که اهالی ورزش به او لقب عابربانک پرسپولیس داده‌اند، در ادعایی عجیب یادآور شده است:

بزرگ‌ترین گلریزان تاریخ ایران آن هم بصورت قرض‌الحسنه را خواهم گرفت و نقداً تسویه حساب می‌کنم. ۵میلیون نفر پرسپولیسی نفری ۱۰۰۰ تومان بدهی من را تسویه می‌کنند، ولی لازم نیست؛ خودم تسویه می‌کنم…

 

 

خودرو عجیب حمل حسین هدایتی + خبرهای داغ

 

دست‌نوشته حسین هدایتی مبنی بر گلریزان برای وی

***

ماجرای کمک حسین هدایتی به منصور پورحیدری

توضیح فریده شجاعی همسر مرحوم پورحیدری را درباره کمک مالی حسین هدایتی به منصورخان را از قول خبرآنلاین برایتان منتشر می کنیم:

” منصور به آمپولی آلمانی نیاز داشت که هر کدام ۱۰ میلیون تومان قیمت داشت. روزی که حسین هدایتی برای عیادت به بیمارستان آمده بود وقتی متوجه این موضوع شد ترتیبی داد تا از طریق داروخانه هلال احمر ۵ آمپول به ارزش ۵۰ میلیون تومان برای منصور خریداری شود که البته آمپول‌ها هم هیچ اثر مثبتی نداشتند.”

 

خودرو عجیب حمل حسین هدایتی + خبرهای داغ

 

شجاعی در پاسخ به این سوال که اگر از آنها خواسته شود این پول را پس بدهند چه کاری خواهند کرد، جواب جالبی داده:” مگر گل و شیرینی را پس می‌دهند؟ این مبلغ به شکل هدیه و آمپول به دست ما رسید نه پول نقد.”

***

مذاکره تراکتورسازی با سعید عزت اللهی

 

خودرو عجیب حمل حسین هدایتی + خبرهای داغ

 

باشگاه تراکتورسازی پس از جذب سه کاپیتان تیم ملی، این بار قصد دارد با خریدی جنجالی، بمب بزرگی در بازار نقل و انتقالات منفجر کند و باز هم خود را در کانون توجهات قرار بدهد، کاری که به نظر می‌رسد تی‌تی‌ها در انجام آن تبحر ویژه‌ای دارند!

طی روزهای اخیر شایعاتی ضد و نقیض از اردوی تراکتورسازی درباره علاقه محمدرضا زنوزی به جذب سعید عزت‌اللهی لژیونر تیم ملی ایران منتشر شد تا این خبر سریعاً در فضای مجازی منفجر شود و تبدیل به پربازدیدترین خبر ساعات گذشته شود.

برخی منابع آگاه مدعی شده‌اند زنوزی، سرمربی تراکتورسازی، ژُرژ لیکنز را در ریز جزئیات خرید عزت‌الهی قرار داده است و او سریعاً با حضور این بازیکن در یادگار امام تبریز موافقت خود را اعلام کرده است تا تیم مدیریتی تراکتور با عزمی جدی‌تر به دنبال جذب این ستارۀ ایرانی لژیونر باشند.

طبق شنیده‌ها رقم پیشنهادی زنوزی به عزت‌اللهی مبلغ نجومی و سرسام آور 12 میلیارد تومان برای 3 فصل است که این مبلغ او را به یکی از گران‌ترین بازیکنان ایران و تاریخ تراکتورسازی تبدیل می‌کند.

 

میلیاردرهای ایران را بشناسید (عکس)

ثروت یک پرسپولیسی سوژه داغ خبری سایت یاهو ! + تصویر

عکس دو میلیاردر ایرانی در کنار هم


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان