فواید عالی جوراب پوشیدن+ شناخت جوراب زناشویی

فواید عالی جوراب پوشیدن+ شناخت جوراب زناشویی

گاهی وقتا شده است هنگام خواب جوراب پوشیده ایم اما خیلی افراد میگویند خوابیدن با جوراب برای بدن ضرر دارد و نباید با جوراب خوابید و بعضی از افراد هم هستند که میگویند موقع خواب جوراب بپوشید خوب است. حال ما نمیدانیم باید با جوراب بخوابیم یا نه😂😂
در این بخش از نازوب به شما فواید و مضرات خوابیدن با جوراب خواهیم گفت با ما همراه باشید.

اصول جوراب پوشیدن چیست؟

 

 

فواید عالی جوراب پوشیدن+ شناخت جوراب زناشویی

 

 

• تناسب رنگ جوراب با شلوار

این ابتدایی‌ترین قانون در اصول جوراب پوشیدن است. شلوار عنصری است که جوراب باید از نظر رنگ، طرح و حتی جنس با آن هماهنگ باشد. البته در این مورد نمی‌توان و نباید از مدل کفش غافل بود. اما در اولین قدم، جوراب خود را باید با شلوارتان هماهنگ کنید.

• دقت در انتخاب جوراب‌های یک دست سفید یا مشکی

این قانون در اصول جوراب پوشیدن بیشتر مختص به تیپ‌های رسمی آقایان است. جوراب‌های تک رنگ، به ویژه سفید خالص یا مشکی یک دست را باید با احتیاط بیشتری با تیپ رسمی مثل کت و شلوار پوشید. در واقع جوراب سفید فقط زمانی مزاحم خوش تیپی شما نیست که با شلوار و کفش سفید پوشیده شود. در غیر این صورت به هیچ عنوان و با هیچ رنگ شلواری نباید جوراب سفید خالص پوشید.

• پوشیدن جوراب‌های ساق بلند

در خصوص این قانون قدرت عملکرد خانم‌ها کمی بالاتر است. یعنی خانم‌ها می‌توانند جوراب‌های مچی بپوشند. اما آقایان، نه. مردان نه با تیپ‌های رسمی و کت و شلوار، نه با تیپ های اسپرتی مثل شلوار جین و کتونی، نباید جوراب مچی بپوشند.

جوراب مچی برای آقایان یعنی برای آن‌ها مهم نیست که دیگران پای پر موی آن‌ها را، موقع نشستن و وقتی پا روی پا می‌اندازند، ببینند. صحنه‌ای که نه تنها اصلاً جذاب نیست، که نشان دهنده بی مبالاتی و بی‌توجهی آن‌ها به اصول اجتماعی و حضور در جمع و جلسه‌های جدی است.

 

فواید و مضرات جالب و باور نکردنی خوابیدن با جوراب+ اصول جوراب پوشیدن

 

• همواره به پا داشتن جوراب

نه خانم‌ها و نه آقایان، با هیچ تیپی، اعم از رسمی و غیر رسمی، نباید بدون پوشیدن جوراب از منزل خارج شوند. جوراب از پای شما محافظت می‌کند و زشتی‌های آن را می‌پوشاند. بنابراین اگر قرار است بیش از یک ساعت بیرون از منزل باشید، حتماً جوراب بپوشید.

• آزادی در انتخاب جوراب برای تیپ های اسپرت

منظور ما از تیپ‌های اسپرت در واقع پوشیدن شلوار جین با کتونی یا کفش‌های اسپرت است. اگر اغلب اوقات چنین تیپی می‌زنید، رنگ و طرح جورابی که می‌پوشید چندان هم با اهمیت نیست. فقط به یاد داشته باشید که پوشیدن جوراب با کفش اسپرت به منظور مراقبت از پا امر بسیار مهمی است

• دقت در انتخاب جوراب برای تیپ‌های رسمی

در خصوص تیپ‌های رسمی، وسواس در انتخاب اجزای لباس کمی بالاتر از تیپ‌های اسپرت است. جوراب مناسب کت و شلوار از نظر رنگ، جورابی است که یا دقیقاً با شلوار شما هم رنگ باشد، یا سایه روشن و هم طیف رنگ شلوار شما باشد. در واقع رنگ جوراب رسمی، رنگی است که با شلوار شما هارمونی داشته باشد.

البته این هارمونی می‌تواند به معنی هم رنگ بودن، تیره‌تر بودن، روشن‌تر بودن یا داشتن اجزایی در طرح است که با شلوار شما از نظر رنگ همخوان باشد.

• ممنوعیت پوشیدن کفش تابستانی با جوراب

یکی از توصیه‌های ما در همین مقاله در خصوص آداب جوراب پوشیدن این بود که همواره و تحت هر شرایطی جوراب بپوشید. این قانون تنها در خصوص زمان‌هایی که قرار است صندل یا کفش تابستانه به پا کنید، صدق نمی‌کند.

هیچ صندل یا کفش تابستانه‌ای وجود ندارد که بتوانید جورابی با آن ست کنید. هدف از پوشیدن صندل آزاد گذاشتن پا در هوای گرم و امکان ارتباط آن با هوا است. بنابراین پوشیدن کفش تابستانی با جوراب را برای همیشه فراموش کنید.

 

این چند نکته را در خصوص جوراب پوشیدن به خاطر بسپارید:

 

1. جوراب پوشیدن تنها مختص زمانی که شما از منزل بیرون می‌روید، نمی‌شود. بهتر است وقتی مهمان به خانه شما می‌آید نیز جوراب بپوشید. البته این توصیه بیشتر مربوط به زمان‌هایی می‌شود که شما میزبان یک مهمانی رسمی هستید.

2. اگر قرار است در جمعی حاضر شوید که باید در آن کفش‌هایتان دربیاورید، بهتر است حتماً جورابی بپوشید که یا تابه‌حال پوشیده نشده، یا به تازگی شسته شده است. همچنین اگر بتوانید یک جفت جوراب اضافی همراه خود ببرید تا در صورتی که ناگهان متوجه پارگی یا بوی بد پا خود شدید، آن را تعویض کنید، مطمئن‌تر است.

3. گرچه ست کردن جوراب با شلوار و ایجاد هماهنگی این پوشینه با کل لباسی که تن دارید بسیار مهم است، اما هیچ‌چیز به‌اندازه کیفیت جنس جوراب اهمیت ندارد.

4. جوراب نیز مانند هر پوشینه دیگری پس از مدتی خراب می‌شود. بنابراین این موضوع را در نظر داشته باشید که عمر مفید جوراب، به ویژه اگر زیاد پوشیده شود، تنها شش ماه است.

 

فواید پوشیدن جوراب هنگام خواب

 

1. جلوگیری از گر گرفتگی

گرم کردن پاها هنگام خواب تکرار و شدت گرگرفتگی های زنان در دوران یائسگی را کاهش می دهد.
همانطور که قبلا اشاره کردیم گرما باعث بهبود جریان خون شده و به تنظیم درجه دمای بدن کمک می کند، دمای کنترل شده احتمالا همه آن چیزی است که برای جلوگیری از بروز یک گرگرفتگی نیاز می باشد.

بدن انسان به طور طبیعی در طول شب چند درجه کاهش دما را تجربه خواهد کرد اما اگر فرد در دوران یائسگی به سر ببرد بی نظمی هورمون ها باعث واکنش بیش از حد آن ها به کاهش دما شده و سیگنال هایی مبنی بر نیاز بدن به افزایش دما ارسال خواهند کرد که در نهایت ممکن است به گرگرفتگی منجر شود.

در حالی که پوشاندن پاها با جوراب از کاهش دمای بدن جلوگیری و احتمال گرگرفتگی را کاهش می دهد.

 

2. افزایش میل جنسی در زنان

یک مطالعه کوچک اروپایی نشان داده توانایی رسیدن به اوج لذت جنسی در خانم هایی که قبل از رفتن به رختخواب جوراب به پا می کنند حدود 50 تا 80 درصد بیشتر از دیگران است زیرا علاوه بر این که سرد بودن پاها روی میل جنسی همسر اثر منفی می گذارد، جوراب پوشیدن باعث افزایش گردش خون در تمام قسمت های بدن از جمله مغز و اندام تناسلی شده و به بهبود رابطه جنسی کمک می کند.

جوراب هایی که ویژه س ک س و رابطه زناشویی است جذابیت بیشتری به اندام های زنانه می بخشد.
اگرچه در برخی مطالعات این تخمین حدود 30 درصد گزارش شده است.

 

3. کاهش خطر حمله رینود

گردش مناسب جریان خون از بیماری رینود جلوگیری می کند، این بیماری به اختلالی گفته می شود که بخش هایی از پوست بخصوص دست ها، پاها و انگشتان دست و پا به دلیل گردش ضعیف جریان خون دچار درد یا تورم شدید می شوند.
بیماری رینود با سرما و استرس روی بدن نیز رابطه دارد. اگرچه نمی توان ادعا کرد پوشیدن جوراب تاثیر مثبت روی استرس دارد اما به گرم شدن پاها و بدن کمک می کند.

 

نکات مهم قبل از پوشیدن جوراب خواب

 

برای بهبود جریان خون هنگام پوشیدن جوراب خواب به نکات زیر توجه کنید:

1. پاها را قبل از خواب ماساژ دهید

ماساژ پاها به مدت حداقل 5 دقیقه قبل از خواب به بهبود جریان خون و افزایش کیفیت خواب کمک می کند.

2. از کرم کپسایسین استفاده کنید

اگر از روغن ماساژ یا مرطوب کننده برای ماساژ پا استفاده می کنید تقویت کننده گردش خون طبیعی مانند کرم کپسایسین به آن اضافه کنید، کرم کپسایسین از فلفل قرمز به دست آمده و اغلب برای تسکین دردهای عضلانی و مفصلی استفاده می شود. استفاده از این کرم باعث بهبود جریان خون می شود، اگرچه ممکن است با سوزش نیز همراه باشد.

3. از جوراب روزانه برای این کار استفاده نکنید

پوشیدن جوراب های استفاده شده در طول روز باعث آلوده شدن تخت و بدن فرد به باکتری های مختلف شده و بوی ناخوشایندی نیز به همراه خواهد داشت!

4. جوراب را گرم کنید

با نشستن روی جوراب یا استفاده از یک وسیله گرمایشی قبل از پوشیدن جوراب آن را گرم کنید.
نکته: گرم شدن بیش از حد از ایرادهای پوشیدن جوراب هنگام خواب است. اگر احساس گرمای زیادی می کنید جوراب ها را از پا در آورده یا پاهای خود را از پتو بیرون بیاورید.

 

آیا جوراب پوشیدن موقع خواب برای چشم ها ضرر دارد؟

 

اگرچه برخی مدعی هستند پوشیدن جوراب هنگام خواب باعث ایجاد فشار روی چشم شده و به بینایی آسیب می رساند اما تاکنون چنین ادعایی در منابع علمی تایید نشده است.

 

ارگاسم و تحریک جنسی زنان با جوراب | سک س با جوراب

تعبیر خواب جوراب زنانه و مردانه / فتیش جنسی

ماجرای جنجالی فروش جوراب بازیگران !

آموزش بافت پاپوش و جوراب های بافت

 

Interesting and unbelievable advantages and disadvantages of sleeping with socks + principles of wearing socks

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان