ramazan
ramazan

بیوگرافی جدید آنا د آرماس+ تصاویر داغ

بیوگرافی جدید آنا د آرماس+ تصاویر داغ

سلام به دوستای گل نازوب. در این بخش از مجله تفریحی سرگرمی نازوب با بیوگرافی شخصی آناد آرماس اشنا میشوید. از اینکه مارا همراهی میکنید خرسندیم.

 

بیوگرافی جدید آنا د آرماس+ تصاویر داغ

 

بیوگرافی اناد آرماس

آنا د آرماس هنرپیشه اهل کوبا است که در 30آوریل 1988در شهر هاوانا کشور کوبا متولد شد. وی در حال حاضر در شهر لس آنجلس زندگی می‌کند و دارای دو خواهر و یک برادر کوچکتر از خودش است.

 

آنا در 14سالگی، برای ورود به مدرسه ملی هنر در کوبا انتخاب شد. وی در رشته تئاتر فارغ‌التحصیل شده و از سن 16سالگی شروع به بازیگری کرده‌است.

 

بیوگرافی جدید آنا د آرماس+ تصاویر داغ

 

او در سن 18سالگی برای دنبال کردن رشته بازیگری به صورت حرفه‌ای به مادرید اسپانیا رفت و حدود 8سال در این کشور در زمینه بازیگری فعالیت کرد. او علاوه بر کوبا Citizenship of Spain تابعیت کشور اسپانیا را نیز دارد.

این بازیگر زن در سال 2014از مادرید به لس آنجلس نقل مکان کرد و در آنجا با کارگردانانی مانند جاناتان کوبوویز، تاد فلیپس، الی راث و با بازیگرانی همچون کریس ایوانز، دنیل کریگ، رابرت دنیرو، کیانو ریوز، ادگار رامیرز، جونا هیل، مایلز تلر و اسکات ایستوود و رایان گاسلینگ همکاری کرده‌است

 

بیوگرافی جدید آنا د آرماس+ تصاویر داغ

 

حرفه‌های بازیگری

 

اولین فیلم او گل رز از فرانسه بود، که در کنار الکس گونزالس Alex Gonzalez، در سن 16سالگی ایفای نقش کرد و بعد از آن در فیلم‌هایی نظیر: مادریگال (2007) به کارگردانی فرناندو پرز و در فیلم بهشت گمشده (2007) به کارگردانی اپرا ساچ ایفای نقش کرده‌است.

 

اولین موفقیت بزرگ او، در نقش کارولینا لیل سولیس Carolina Lille Solis، در مجموعه تلویزیونی اسپانیایی به نام مدرسه شبانه‌روزی بود که از کانال آنتن  3در سال 2007 پخش شد. بازیگران این سریال آنا د آرماس (کارولینا) یون گونسالس (ایوان)، مارتینیو ریباس (مارکوس)، النا فوریاسه (ویکتوریا) و بلانکا سوآرس (جولیا) بود.

 

بیوگرافی جدید آنا د آرماس+ تصاویر داغ

 

او سپس، در فیلم «آواز عشق در باشگاه لولیتا» 2007در کنار ادواردو نوریگا و فیلم اسپانیایی سکس، مهمانی و دروغ (2009) با بازی ماریو کاساس ادامه داد.

 

در آوریل 2008میلادی، تصویر او بر روی جلد نسخه اسپانیایی مجله FHM به چاپ رسید و در اوت 2009در مجله مد غرور در میان دیگران ظاهر شد.

 

در اکتبر 2012 نیز بر روی مجله ووگ اسپانیا به چاپ رسید.

 

وی در سال 2009 میلادی در فیلم اسپانیایی سکس، مهمانی و دروغ بازی کرد، که با فروشی بیش از 4 میلیون یورو، جز بالاترین فیلم‌های پرفروش در سال 2009 به‌شمار رفت.

در ژوئیه 2010 میلادی، در مجموعه تلویزیونی با عنوان افسانه هیسپانیا بازی کرد که در کانال آنتن 3 پخش شد و در سال 2012 میلادی پایان یافت، که او در نقش (نری) می‌باشد.

 

بیوگرافی جدید آنا د آرماس+ تصاویر داغ

 

وی در 18 ژوئیه – 24 اوت 2013 میلادی، در فیلم به خاطر چند بوسه بازی کرد که به کارگردانی دیوید منکس و ستارگان این فیلم مارتینیو ریباس، مارینا سالاس و مگان مونتانر است. این فیلم در تاریخ 16 مه سال 2014 به نمایش درآمد.

وی همچنین در دو فیلم تق تق (2015) و بی‌پناه (2016) با بازیگری کیانو ریوز به ایفای نقش پرداخته‌است.

 

او در سال 2016 به ایفای نقش در سه فیلم سگ‌های جنگی، دست‌های سنگی و اوردرایو پرداخت و همچنین در سال ۲۰۱۷ در کنار بازیگرانی نظیر هریسون فورد و رایان گاسلینگ در فیلم بلید رانر 2049 ایفای نقش خواهد کرد.

او در سال 2019 در فیلم چاقوکشی در نقش یک پرستار در کنار بازیگران نامداری مانند کریس ایوانز و دنیل کریگ ظاهر شد که تجلیل منتقدان را برانگیخت و فیلم در گیشه فروش خوبی کرد.

 

زندگی شخصی

 

آنا دِ آرماس» که بخاطر نقش‌هایش در مدرسه شبانه‌روزی و افسانه هیسپانیا شهرت دارد، طی مراسمی خصوصی و به دور از انظار، در کوستا براوا با مارک کلوتت ازدواج کرد از آن پس، روابط این دو، با فراز و نشیب‌های زیادی همراه بوده و بنا به گفته‌ها، گاهی هم با بحران‌های شدیدی همراه بوده‌است. در نهایت، کلوتت در مراسم فرش قرمز جوایز گویا، جدایی‌اش از آنا را اعلام کرد و به خبرنگاران گفت: «بله ما روابطمان را خاتمه دادیم. این یک توافقِ دوطرفه بود. آرامشم را بازیافتم».

 

پس از جدایی، آنا به زادگاهش کوبا پناه برد و مدتی را در آنجا گذراند. او از اواسط سال 2013 تا اواسط سال 2014 با دیوید ویکتوری کارگردان و فیلمنامه نویس اسپانیایی در قرار بودند ، مدتی در رابطه کوتاه از سال 2015 تا 2016 با “فرانکلین لات” عامل استعدادیابی آمریکایی ، نامزد بود و از سال 2017 تا 2018 با آلژاندرو پینیرو بلو ، نقاش کوبایی ، ازدواج کرده بود.

در پاییز 2019 رابطه جدیدی را با بن افلک (بازیگر و کارگردان هالیوودی) شروع کرد. آنها در پشت صحنه فیلم آب عمیق با یکدیگر آشنا شدند.

 

بیوگرافی جدید آنا د آرماس+ تصاویر داغ

مجموعه‌های تلویزیونی

بهشت گمشده گلوریا فیلم تلویزیونی

مدرسه شبانه‌روزی کارولینا لیل سولیس آنتن 3سریال تلویزیونی(56قسمت)

 

بیوگرافی جدید آنا د آرماس+ تصاویر داغ

 نازل شده سریال تلویزیونی

 افسانه هیسپانیا نری آنتن 3سریال تلویزیونی (17قسمت)

بازیگر نقش اول مهمان کانال + مینی سریال تی

 

بیوگرافی جدید آنا د آرماس+ تصاویر داغ

بیوگرافی جدید آنا د آرماس+ تصاویر داغ

 

بیوگرافی جدید مهران غفوریان و همسرانش/ از لاغری عجیب تا ترک سیگار

بیوگرافی داغ و جدید جنیفرلوپز و همسرانش+ تصاویر

 

The latest biography of Anna de Armas and her husband + pictures


برچسبها:

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان