ramazan
ramazan

چشمهای جذاب و گیرا با این روش خاص ریمل زدن

چشمهای جذاب و گیرا با این روش خاص ریمل زدن

چشم یک عضو بسیار مهم در صورت است و ارایش کردن آن هم با نکات طلایی Decorate it with golden tips دیگر چه شود. اگر دوست دارین چشم های زیبایی داشته باشید با نازوب همراه باشید تا روش درست ریمل زدن را بهتون یاد بدهد.

 

 

اگر مژه های کوتاه دارید

 

چشمهای جذاب و گیرا با این روش خاص ریمل زدن

 

خانم هایی که مژه های کوتاهی دارند باید از ریمل های ژله ای و بلند کننده Jelly and lifting mascarasاستفاده کنند، این نوع ریمل ها میکروفیبرهایی دارند که باعث بلندتر شدن مژه ها میشوند همچنین برس اینگونه ریمل ها موهای بسیار نازکی دارد که میتواند مژه های بسیار ریز را نیز پوشش دهد.

برای خانم هایی که مژه های کوتاه دارند ریمل های رنگی اصلا مناسب نیست و میتواند مژه هایشان را کوتاه تر نشان دهد، فقط باید از ریمل های مشکی استفاده کنید. هنگام ریمل زدن باید ریمل را ابتدا به آرامی به نوک مژه ها بزنید و پس به کل مژه ها.

 

اگر مژه های بلند دارید

 

کسانی که مژه های بلندی دارند باید از ریمل های حجم دهنده استفاده کنند تا مژه های پر و بلندی داشته باشند بهتر است برس ریمل درشت باشد. چون مژه هایتان بلند است میتوانید از ریمل های رنگی هم استفاده کنید.

هنگام ریمل زدن باید ریمل را از ریشه تا نوک مژه به آرامی بکشید و آنقدر تکرار کنید تا مژه هایتان حسابی پر شود.

 

 

اگر مژه های کم پشتی دارید

 

ریملی انتخاب کنید که به مژه هایتان حجم دهد، ریمل های حجم دهنده و پرپشت کننده Volumizing and thickening mascaras کاری میکنند که مژه هایتان پر پشت و ضخیم شوند. برای جلوگیری از ریزش مژه ها از ریمل هایی استفاده کنید که ویتامین B5 و روغن انگور دارند. اگر مژه هایتان خیلی کم پشت است حتما از خط چشم همراه ریمل استفاده کنید.

 

اگر مژه های پرپشتی دارید

 

خانم هایی که مژه های پرپشتی دارند هدف شان از ریمل زدن فقط مرتب کردن مژه ها است، باید برس ریمل تان درشت باشد اما موهای نازکی داشته باشد. قبل از ریمل زدن کمی پودر به مژه ها بزنید تا چشمان زیباتری داشته باشید.

 

 

تکنینک پاک کردن ریمیل

 

چشمهای جذاب و گیرا با این روش خاص ریمل زدن

 

هیچ گاه با دست ریمل روی مژه ها را نکنید یا برای پاک کردن به مژه ها فشار نیاورید. چون این کار می تواند منجر به التهاب ناحیه پلک ها شده و حتی ممکن است باعث ریزش مژه ها هم شود. برای پاک کردن ریمل ها پنبه ای را آغشته به شیرپاک کن کنید و بعد پنبه را روی مژ ها فشار دهید تا ریمل ها درون ماده پاک کننده حل شوند و در نتیجه به راحتی پاک شوند.

چشمهای جذاب و گیرا با این روش خاص ریمل زدن

 

تکنیک های صحیح ریمل زدن

 

قبل از آرایش کردن اول یک لوسیون به تمام صورت خود بزنید. بعد از یک کرم پودر با رنگ نه چندان تیره برای دور چشم خود استفاده کنید.

در گام بعدی از فرمژه استفاده کنید ابتدا قبل از ریمل سشوار گرم به فرمژه بگیر که پد داخلش کمی گرم شود.توجه کنید بدون کشیدن مژه ها، فرمژه را چند ثانیه در قسمت انتهایی رویش مژه قرار دهید و فشار دهید ودو یا 3 بار این کار را تکرار کنید
گام بعدی استفاده از ریمل است.

 

چشمهای جذاب و گیرا با این روش خاص ریمل زدن

 

ابتدا نگاه خود را به سمت پایین بیاندازید، در این حالت مژه هایتان را از ریشه تا انتها با ریمل به دقت برس بکشید تا اندازه ی مژه هایتان کشیده شود . و اگر می خواهید مژه هایتان پرتر به نظر برسند این کار را دو یا سه بار انجام دهید ، نه بیشتر زیرا در صورت استفاده زیاد مژه هایتان به داخل یکدیگر می روند و شکل زیبایی را به شما نمی بخشد .

سپس دوباره فرمژه را بدون گرم کردن به مژه هایتان بزنید.
بعد از زدن ریمل برای باز کردن مژه های بهم چسبیده Sticky eyelashes با شانه مژه آنها را از هم جدا کنید تا مژه های شما پر تر به نظر برسند. برس کشیدن به مژه هایتان باید به سمت بالا و خارج باشد.

 

 

نکاتی درباره استفاده از ریمل:

 

1- هرگز از ریمل به عنوان اولین ابزار آرایشی خود استفاده نکنید. بهتر است از ریمل در آخر آرایش استفاده شود. الزامی نیست ولی توصیه می‌شود که با استفاده از فر مژه استفاده کنید تا شکل مژه‌های خود را مشخص کنید.

2- مطمئن شوید که ماده ریمل اضافی روی برس آن وجود ندارد چرا که موجب لک و قطره بر روی مژه می‌شود . ماده ریمل تنها باید تا حدی روی برس باشد که آن را مرطوب کند.

3- از مژه‌های بالا شروع کنید ، قلم را از انتهای داخلی به سمت لبه‌های بیرونی مژه‌ها The outer edges of the lashes بکشید. در حالی که این کار را می‌کنید سعی کنید با حرکات دورانی مژه‌های خود را به سمت بالا هدایت کنید.

این کار باید با حوصله و دستان استوار انجام شود. در حین کار سعی کنید به پایین نگاه کنید تا نتیجه بهتری به دست بیاید. این کار را دو الی سه دفعه تکرار کنید تا مژه‌ها شکل مطلوب را به خود بگیرند.

4- شما همچنین می‌توانید از شانه مژه به شکل مشابهی استفاده کنید تا زمانی که ریمل هنوز خشک نشده مژه‌ها به هم نچسبند. همچنین این کار باعث می‌شود تا مژه‌ها بلندتر دیده شوند و برای مدت طولانی‌تری به همان شکل بمانند.

5- اکنون برای مژه‌های پایین ، قلم ریمل را به صورت عمودی نگه دارید و از ریشه‌های داخلی به سمت لبه‌های خارجی بکشید. قلم را فشار ندهید چرا که باعث لک شدن پوست می‌شود. این کار نیاز به حوصله دارد ولی چند دقیقه تمرکز شما را از اشتباه نجات می‌دهد.

علاوه براین اگر شما می‌خواهید مژه‌های برجسته‌تری داشته باشید می‌توانید بعد از خشک شدن ریمل به لبه‌های بیرونی کمی بیشتر ریمل بزنید. از همین چند قانون ساده استفاده کنید تا مژه‌های بلند و زیبا بدون نگرانی از چیز دیگر داشته باشید.

 

 

نکات طلایی برای جلوگیری از چسبیدن مژه ها هنگام ریمل زدن

 

چشمهای جذاب و گیرا با این روش خاص ریمل زدن

 

برس ریمل را پاک کنید

 

پوشیده شدن بیش از حد برس ریمل از مواد، دلیل اصلی بد شکلی ریمل The main cause of mascara deformity، روی مژه‌هامی باشد. شما می‌توانید برس ریملتان را عوض و یا راحت‌تر از آن با یک دستمال کاغذی پاک کنید. بیلی می‌گوید: یک راه ساده این می باشد که بعد از استفاده از ریملتان و قبل از اینکه درش را ببنید، برس ریملتان را تمیز کنید.

 

لایه‌های روی هم

 

بعضی از افراد عادت دارند برای ضخیم‌تر نشان دادن مژه‌هایشان چند لایه از ریمل روی هم استفاده کنند. به هرحال ضخامت زیاد، با چسبیدن مژه‌ها به هم همراه می باشد. ۲ یا ۳ لایه کافیست!

 

بدانید کی باید آنرا دور بیاندازید

 

لوازم آرایش تاریخ مصرف گذشته، می‌توانند باعث انواع و اقسام مشکلات شوند و متاسفانه، ریمل جزو محصولاتی است که کوتاهترین طول عمر را دارد. معمولا بعد از سه ماه ریمل شروع به خشک شدن می‌کند، و از آن به بعد باعث چسبیدن مژه‌ها به هم می‌شود.

همچین در این زمان باکتری‌ها نیز شروع به فعالیت کرده و خطرناک می شوند، بنابراین بهتر است در اولین فرصت ممکن آنرا دور بیاندازید. در واقع وقتی بوی آن تغییر کرد، زمان جایگزین کردنش فرا رسیده است.

 

دما را کنترل کنید

 

حرارت بیش از حد می‌تواند باعث شود اکثر لوازم آرایش زودتر از زمان معمول منقضی شوند. بنابراین مراقب جایی که آنها را نگهداری میکنید باشید. برای ریمل‌های ضد آب Waterproof mascaras، بهترین مکان ممکن، یخچال می باشد. در غیر این صورت، ریمل را در مکانی سرد، خشک و دور از تابش نور خورشید نگهداری کنید.

 

درب ریمل را محکم ببنید

 

مطمئن شوید پس از اینکه کارتان با ریمل تمام شد، درب آنرا بخوبی بسته‌اید.شما نباید به میکروب‌ها و ذرات خارجی اجازه ورود به هر یک از لوازم آرایشیتان را بدهید. بیلی می‌گوید: بسته نگه داشتن درب لوازم آرایش و اجازه ندادن به ورود هوا به داخل آنها، به افزایش عمرشان کمک می‌کند.

 

از جدا کردن نترسید

 

گاهی اوقات تنها کاری که باید بکنید این است که با دست، مژه‌هایتان را جدا کنید. اما سعی نکنید از روش‌های قدیمی‌ استفاده کرده و آنها را با سنجاق یا سوزن جدا کنید. این کار بسیار خطرناک می باشد ،بیشتر از اینکه مفید باشد. اگر تمایل به اینکار دارید، سعی کنید از ابزارهای تخصصی مثل شانه‌ی مژه استفاده کنید.

چشمهای جذاب و گیرا با این روش خاص ریمل زدن

 

چطوریک ریمل خشک رابه حالت اول برگردانیم؟

 

چشمهای جذاب و گیرا با این روش خاص ریمل زدن

 

برداشتن پوشش پلاستیکی از روش های بازسازی ریمل خشک شده

 

یک راه جالب برای تازه کردن ریمل خشک برداشتن درب پلاستیکی Remove the plastic lid ابتدای ریمل است . برای هر بار استفاده از ریملتان به وسیله یک چاقو حلقه لاستیکی را در بیاورید. با کمال تعجب خواهید دید مقداری زیادی از ریملتان باقی مانده است.

 

بازسازی ریمل خشک شده با ریختن روغن زیتون داخل ریمل

 

برای رفع خشکی ریمل، چند قطره روغن زیتون داخل آن بریزید و خوب تکان دهید ، با این روش مژه هایتان را نیز تقویت می کنید.
بازسازی ریمل خشک شده با ریختن چای درون ریمل خشک شده

چند قطره چای گرم داخل ریمل بریزید و درب آن را ببندید و خوب تکان دهید. خواهید دید ریمل خشک شده تان دوباره مانند روز اول می شود.

 

بازسازی ریمل خشک شده با ریختن قطره چشمی داخل ریمل

 

اضافه کردن 2 تا 3 قطره چشمی به ریمل برای رفع خشکی ریمل بسیار موثر است . بعد از ریختن قطره های چشمی درون ریمل درب آن را ببندید و خوب تکان دهید سپس می توانید دوباره از این ریمل استفاده کنید.

 

استفاده مجدد از ریمل خشک شده با ترکیب مایع نگه داره لنز های چشمی

 

در این روش ریمل را 5 دقیقه درون آب داغ می گذاریم و چهار الی پنج قطره از مایع لنز را داخل آن می ریزیم و سپس 15 الی 20 ثانیه تکان می دهیم.

 

گلاب برای خشک نشدن ریمل

 

اگر ریمل شما خشک شده است، چند قطره گلاب A few drops of rose water به آن اضافه کنید و ریمل را تکان دهید تا مواد به درستی مخلوط شوند.

 

استفاده مجدد از ریمل خشک شده با آب داغ

 

این روش برای ریمل هایی که تا حدودی خشک شده کاربرد دارد. ریمل خشک شده تان را با درب بسته درون آب داغ بیاندازید تا موادش دوباره احیا شود.

 

احیا ریمل خشک شده با روغن بادام

 

برای استفاده مجدد از ریمل خشک شده یک قطره روغن بادام شیرین داخل تیوپ ریمل بریزید و خوب تکان دهید ، خواهید دید ریملتان دوباره احیا می شود.

 

یک پیشنهاد ساده برای جلوگیری از خشک شدن ریمل

 

اگر از ریملتان به صورت مداوم استفاده نمی کنید و فقط برای مجالس خاص مورد استفاده قرار می دهید ، آن را در قسمت بالایی یخچال نگهداری کنید تا همیشه تازه و قابل استفاده باقی بماند.

 

آموزش تهیه ریمل خانگی با بهترین کیفیت

برترین ریمل های ضدآب واتر پروف با قیمت / Waterproof mascara

ترفند جدید پرپشت کردن مژه با ریمل

زیباترین روش ریمل زدن خانم ها (عکس)

 

Attractive eyes with this special mascara method

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان