ramazan
ramazan

فال جدید هفتگی تاروت جادوی سفید و قهوه هفته سوم آبان ماه 00

فال جدید هفتگی تاروت جادوی سفید و قهوه هفته سوم آبان ماه 00

فال جدید هفتگی تاروت جادوی سفید و قهوه هفته سوم آبان ماه 00

فراسوی زمان با کارتهای تفسیر شده تاروت جادوی سفید (تفسیرهای جدید کارتهای تاروت) به نیت متولدین 12 ماه سال. دوستان گلم با خواندن این بخش تنها نکات مثبت آن را مد نظر بگیرید و روی آن ها زوم کنید و از نکات گاها منفی دوری کنید یاد بگیرید هر آنچه که فکر کنید همان می شود.

 

تاروت جادوی سفید فروردین

کارت علت
همانطور که از شکل روی کارت مشخص است، ستاره به رشد موجودات در طبیعت کمک می کند. از آب حیات بخش، این زن می تواند زمین و دریاچه ها را پر آب کند، به گل های زیبا، درختان، حیوانات حیات وحش و حتی ستارگان درخشان و دنیای شگفت انگیز طبیعت زندگی ببخشد.

اما مشکل فعلی شما فاصله گرفتن از طبیعت و اثرات درمانی آن است. توجه به قدرت و شگفتی طبیعت برای سلامت عمومی شما بسیار مهم است.

کارت پیشنهاد
راهبه از شما می خواهد که برای اهداف درمانی به نور نقره ای ماه نگاه کرده و سپس، در چرخه بعدی ماه کامل، به مواهب طبیعی زمین ادای احترام کنید. همانطور که بخور مریم گلی را روشن می کنید، این شعار را سه بار تکرار کنید:

“الهه ماه، لطفا هرگونه انرژی منفی را از اطراف من پاک کن و ذهن، بدن و روح من را به لطف خود شفا بده!” سپس، چشمان خود را ببندید و راه نجاتی را که دوست دارید دریافت نمایید، تجسم کنید.

 

تاروت جادوی سفید اردیبهشت

کارت علت
این کارت مردی را نشان می دهد که روی تختی نشسته است و عصای قدرت را در دست دارد. اگر این کارت را در موقعیت اول کشیده باشید، اصلی ترین چالشی که با آن روبرو هستید ترس از اقتدار است.

شما از همه چیزهای خوبی که توانایی انجام آن ها را دارید آگاه هستید. اما کاملا متقاعد نشده اید که می توانید با وجود مشکلات، همه چیز را خودتان به نتیجه برسانید.

خوب است که شما افراد بزرگی را در اطراف خود دارید که از شما پشتیبانی می کنند. قدرت شما از درون و همچنین از طرف کسانی که اکنون در اطراف تان قرار دارند، ناشی می شود.

کارت پیشنهاد
اگر ماه را در این موقعیت بیرون کشیده اید، زندگی شما با جادوی مثبت احاطه شده است! اگر می خواهید تجربه خود را از این دنیا تعمیق ببخشید، از نور ماه کمک بگیرید.

برخی از اشیا قدرت مند مورد علاقه خود را در زیر مهتاب قرار داده و اجازه دهید که یک شب کامل انرژی جذب کنند. سپس هنگام سوزاندن شمع نقره آن ها را در محراب خود قرار دهید. شعار “با قدرت ماه، جادوی سفید مثبت از آن من است!” به شما کمک می کند برخی از خواص درمانی این جرم آسمانی را جذب کنید.

 

تاروت جادوی سفید خرداد

کارت علت
خورشید کارت شادی شدید و بازگشت به شگفتی های کودکانه است. دقیقا مانند شکل روی کارت، از شما خواسته می شود که مکان خوشبختی را درون خود پیدا کنید. آنچه که مانع شما می شود، نیاز به کنترل نحوه وقوع آن است. متاسفانه، شما همیشه نمی توانید هر آنچه را که می خواهید بدست آورید.

حتی وقتی خیلی سخت تلاش می کنید، باز هم ممکن است لازم باشد وقایع را به همان شکلی که هست بپذیرید. هنگامی که تصمبم می گیرید همسو با جهان کار کنید، نوع جدیدی از لذت را در درون خود باز به وجود می آورید.

کارت پیشنهاد

قرارگیری برج در این موقعیت می گوید از آرامش و سکوت تان لذت ببرید. اما ممکن است گفت این جمله، از عمل کردن به آن، آسان تر باشد. به منظور مقابله با هرج و مرج اطراف خود، به حالت مراقبه بنشینید و چشمان خود را ببندید. نفس عمیق بکشید و آرام باشید.

سپس دریاچه ای آرام و ساکت را در مقابل خود تصور کنید. در حالی که به آرامی نفس می کشید، با خود سه بار تکرار کنید “من مثل این دریاچه آرام هستم”.

 

تاروت جادوی سفید تیر

کارت علت
ممکن است گاهی اوقات وظایف خود را به بهترین شکل انجام نداده یا کاری کرده باشید که خیلی به آن افتخار نکنید. همچنین، ترس از پذیرفتن آنچه اتفاق افتاده است، می تواند قدرت و کنترل را از شما و کارهایتان بگیرد.

حتی اگر شیطان کارت ترسناکی به نظر برسد، در این موقعیت قرار گرفته است تا به شما اطلاع دهد که تنها با پذیرش طرف تاریک وجودتان، می توانید خود را از قید و بندها رها کنید.

کارت پیشنهاد
برخی از مهم ترین خصوصیات شما نهفته مانده است (نادیده گرفته شده است)، زیرا شما از یک موقعیت کلیدی چشم پوشی یا به آن پشت کرده اید. کارت درویش در این نقطه، برای روشن کردن آن وضعیت ظاهر شده است، اما برای رسیدن به آگاهی، باید آیینی را به صورت انفرادی انجام دهید.

در هنگام سحر شروع به مراقبه کرده و برای بیدار کردن قدرت درونی تان، این عبارت را 8 بار تکرار کنید: “من روشن می شوم”. بلافاصله بعد از آن، شما به بصیرتی می رسید که ایمان تان را نسبت به خودتان تقویت می کند.

 

تاروت جادوی سفید مرداد

کارت علت
ارابه در موقعیت اول کارت حرکت بزرگ است. به نظر می رسد زندگی به سرعت پیش رفته و مسئولیت ها و تعهدات شما هر روز بیشتر می شود.

چالش اصلی شما در این زمان این است که به سادگی مسیرتان را ادامه دهید. بخشی از شما ممکن است از این که همه کارها را انجام می دهید، متعجب شود. بنابراین می توانید بین فعالیت هایتان، از کمی تفریح لذت ببرید.

اما مقاومت در برابر تغییراتی که پیش روی شماست بی فایده است. با جریان زندگی حرکت کنید تا اوضاع کمی آرام شود.

کارت پیشنهاد
راهبه از شما می خواهد که برای اهداف درمانی به نور نقره ای ماه نگاه کرده و سپس، در چرخه بعدی ماه کامل، به مواهب طبیعی زمین ادای احترام کنید. همانطور که بخور مریم گلی را روشن می کنید، این شعار را سه بار تکرار کنید:

“الهه ماه، لطفا هرگونه انرژی منفی را از اطراف من پاک کن و ذهن، بدن و روح من را به لطف خود شفا بده!” سپس، چشمان خود را ببندید و راه نجاتی را که دوست دارید دریافت نمایید، تجسم کنید.

 

تاروت جادوی سفید شهریور

کارت علت
اگر کارت جهان را در جایگاه اول بیرون آورده اید، تبریک می گویم! زندگی باورنکردنی تان، با وجود همه فراز و نشیب ها، شما را به این مکان آورده است.

در طی چند ماه گذشته چیزهای زیادی آموخته اید. اکنون وقت آن است که همه این موارد را عملی کنید. چالش اصلی پیش روی شما سستی و بی حالی است.

شما در حال استراحت هستید، اما برای پیشبرد اهداف خود به دیگران اعتماد نکنید. فقط با تعامل عمیق و توجه به هدف زندگی تان می توانید به جایگاه درست و اصلی برسید.

کارت پیشنهاد
اگر کارت ارابه را در این موقعیت بیرون کشیده اید، باید یاد بگیرید که چگونه بر کارهای خود مسلط شوید. به نظر می رسد شما مشتاق هستید و پشتکار زیادی دارید، اما چیزی را از دست می دهید که می تواند اقدامات شما را متعادل کند و در نتیجه، برای شما موفقیت را به همراه بیاورد.

با قرار دادن بلورهای بنفش در داخل یک کیسه پارچه ای قرمز، خود را توانمند کنید. می توانید هر یک از این ها را با یکی از ویژگی هایی که می خواهید در شخصیت شما تقویت شود، نامگذاری کنید. این کیسه را در روزها و جلسات مهم با خود به همراه داشته باشید.

 

تاروت جادوی سفید مهر

کارت علت
اگر جادوگر را در موقعیت اول بیرون کشیده باشید، زندگی جادویی تری در انتظارتان خواهد بود. تمام ابزاری که ممکن است برای ایجاد تغییرات مثبت لازم داشته باشید، در اطراف شما وجود دارد.

اما به دلایلی به قدرت خود اعتماد ندارید. این کارت به شما نشان می دهد که می توانید انرژی های اطراف خود را متحد کرده و چیزهای خارق العاده خلق کنید.

برای اعتماد به توانایی هایتان فقط کافیست به خودتان ایمان بیاورید (خودتان را باور داشته باشید). بعد از این اتفاق شما قدرت انجام هر کاری را پیدا خواهید کرد.

کارت پیشنهاد
به نظر می رسد رابطه تان از کنترل خارج شده یا به نقطه بلاتکلیفی، عدم تعادل (پایان رابطه) یا وسواس رسیده است. کارت اعتدال نشان می دهد که باید برای ایجاد تعادل و هماهنگی در رابطه، احساسات خود را تعدیل کنید.

مانند فرشته موجود در کارت، این هماهنگی باید به گونه ای باشد که تضاد های رابطه را خنثی کند.

با ترکیب هل (عشق و شهوت)، گل میخک (قدرت، بهبودی، شیفتگی و محبت و همبستگی در رابطه) و زبان درقفا یا گل تاج الملوک (عشق و شهامت) معجون عشق درست کرده و در پنج شب متوالی، هر شب چند قطره بر روی بالش خود بریزید.

 

تاروت جادوی سفید آبان

کارت علت
کارت ستاره نشان می دهد که هرچه پرورش دهید، رشد می کند. اگر افکار منفی در مورد خود یا دیگران دارید، این آیین را امتحان کنید تا جلوی آن را بگیرد.

یک شمع آبی روشن را برای پنج شب متوالی بسوزانید و اطراف آن، اجسام قدرتمندی مانند پر، سنگ و کریستال قرار دهید.

هر شب، با قصد جدیدی به شعله شمع نگاه کنید، به عنوان مثال “من منفی ها را کنار می گذارم و به انرژی مثبت اطرافم توجه می کنم”. هنگامی که شمع می سوزد، شک و تردید شما نیز از بین می رود.

کارت پیشنهاد
ارابه در این موقعیت از شما می خواهد که رویکرد قاطعانه تری را برای وضعیت موجود در نظر بگیرید. برای ایجاد شتاب و حرکت در زندگی خود، دو عدد شمع بلند نارنجی تهیه کنید و آن ها را در محراب تان قرار دهید (طاقچه بالا شومینه، میز یا قفسه).

هنگامی که شمع ها را روشن می کنید، خودتان را در حال حرکت در میان موانعی که ممکن است در این شرایط وجود داشته باشد، تصور کنید.

خودتان را ببینید که به راحتی به همه اهداف و رویاهای خود می رسید. این تصویر را در صورت لزوم تکرار کنید تا زمانی که با تمام تلاش خود، موفقیت کسب کنید.

 

تاروت جادوی سفید آذر

کارت علت
اگرچه ممکن است این کارت ترسناک به نظر برسد، اما در واقع قرارگیری آن در موقعیت اول بدان معنی است که شما توجه کافی ندارید.

در اطراف ممکن است نشانه هایی وجود داشته باشد که نشان می دهد شرایط پیرامون این مسئله نیاز به کار بیشتری دارد. اما به تازگی، شما مشغول انجام کارهای دیگر هستید و نمی توانید متوجه آن ها شوید.

همه چیز از دست نرفته و موفقیت دور از ذهن نیست، اما ممکن است دریابید که اتفاقی را پیش بینی نکرده اید. راستگو و صادق بودن می تواند سوتفاهم ها را برطرف کند.

کارت پیشنهاد
به عنوان منبع اصلی زندگی و گرما، خورشید به شما اجازه می دهد تا نور خود را از طریق یک شمع زرد در حال سوختن به خود جذل کنید.

در حالی که با دقت به شعله خیره شده اید، سعی کنید به درک عمیق تری از وضعیت خود برسید و موانعی را که مانع رسیدن شما به موفقیت می شوند، در شمع بسوزانید.

کارت خورشید بسیار حامی شما بوده و می تواند این وضعیت را به نفع شما بهبود ببخشد، احیا و دوباره روشن کند. این رسم را روزانه تکرار کنید تا زمانی که به یک راه حل کامل و خوب برای مشکل خود برسید.

 

تاروت جادوی سفید دی

کارت علت
حضور کارت ملکه در موقعیت اول، نیاز به اتصال عمیق تر به فرصت های خلاقانه در شرایط فعلی را به شما نشان می دهد. این شکل الهه مانند روی کارت باعث رشد درختان، شکوفه دادن گل ها و جاری شدن رودخانه ها می شود. اما برخلاف او، بخشی از وجود شما، به توانایی هایتان در سر و سامان بخشیدن به وضعیت فعلی شک دارد.

اگر مراقب نباشید، شک می تواند به ترس تبدیل شود. بنابراین بهتر است این لحظات پرتنش را با گفتگو با یک دوست صمیمی و گرفتن راهکار های لازم کنترل کنید.

کارت پیشنهاد
پاپ به عنوان نمادی برای قوانین، رویه ها، ساختار و گروه ها، تأیید می کند که شما باید بر یک فرد قدرتمند تأثیر بگذارید تا بقیه اعضای گروه بتوانند پیشرفت کنند و به موفقیت برسند.

برای جلب علاقه این فرد خاص به سمت خود، یک شمع معطر قرمز روشن کنید و هنگامی که تا نیمه سوخت، در حالی که تصور می کنید آن شخص خاص به شما کمک می کند، انگشتر مورد علاقه خود را نگه دارید و اجازه دهید دود از آن عبور کند. به زودی این افراد در مقابل شما منعطف و مطیع خواهند شد.

 

تاروت جادوی سفید بهمن

کارت علت
خورشید کارت شادی شدید و بازگشت به شگفتی های کودکانه است. دقیقا مانند شکل روی کارت، از شما خواسته می شود که مکان خوشبختی را درون خود پیدا کنید.

آنچه که مانع شما می شود، نیاز به کنترل نحوه وقوع آن است. متاسفانه، شما همیشه نمی توانید هر آنچه را که می خواهید بدست آورید.

حتی وقتی خیلی سخت تلاش می کنید، باز هم ممکن است لازم باشد وقایع را به همان شکلی که هست بپذیرید. هنگامی که تصمبم می گیرید همسو با جهان کار کنید، نوع جدیدی از لذت را در درون خود باز به وجود می آورید.

کارت پیشنهاد
برای اینکه جادو و انرژی مثبت بیشتری به زندگی روزمره تان وارد شود، این روش را امتحان کنید. در مورد آرزویتان خوب فکر کنید. سپس، دقیقاً مانند شکل روی کارت، یک گل یا شاخه را در دست چپ خود (نماد دنیای زمینی) و یک شمع یا عصا را در دست راست خود نگه دارید (نماد آسمان ها).

همانطور که به خواسته تان فکر می کنید، دست چپ خود را به سمت پایین و دست راست خود را به سمت بالا ببرید. سپس، تصور کنید با ترکیب این نیروها، این اتفاق در زندگی تان رخ می دهد. این کار را هر روز تکرار کنید تا به موفقیت دست یابید.

 

تاروت جادوی سفید اسفند

کارت علت

خورشید کارت شادی شدید و بازگشت به شگفتی های کودکانه است. دقیقا مانند شکل روی کارت، از شما خواسته می شود که مکان خوشبختی را درون خود پیدا کنید.

آنچه که مانع شما می شود، نیاز به کنترل نحوه وقوع آن است. متاسفانه، شما همیشه نمی توانید هر آنچه را که می خواهید بدست آورید.

حتی وقتی خیلی سخت تلاش می کنید، باز هم ممکن است لازم باشد وقایع را به همان شکلی که هست بپذیرید. هنگامی که تصمبم می گیرید همسو با جهان کار کنید، نوع جدیدی از لذت را در درون خود باز به وجود می آورید.

کارت پیشنهاد
اگر کارت داوری را در این موقعیت انتخاب کرده باشید، باید در حال پایان دادن به یک چرخه در زندگی تان باشید. آینده درخشان در انتظار پاداش تلاش های گذشته شما است.

اما ابتدا باید ترس رها کردن گذشته را کنار بگذارید. نزدیک رودخانه یا اقیانوس، گلی را انتخاب کنید که توجه شما را جلب کند، احساس پشیمانی یا ترس تان را روی آن بریزید، سپس گل را روی آب قرار داده و شروع به شنا کنید تا تمام احساسات بدتان را از ببرید.

 

تفسیر فال جذاب قهوه با سه نشان داخل فنجان قهوه به نیت متولدین هر ماه

 

فروردین
مگس: نشان مردم فرومایه است، از طرف آنها اذیت میشوید، با دور اندیشی رفع مزاحمت کنید.
 چتر: احتمالا از طرف همسر یا نامزدتان مورد غضب قرار میگیرید ولی تصمیم آنی نگیرید – به محافظت و ایمنی در برابر مشکلات اشاره دارد.
*فرم تخم مرغی: بدست آوردن ثروت بسیار بزودی

اردیهبشت
 پنجره باز: یك گرفتاری، اما با عاقبت خوش
 نوزاد: رهایی از غصه های کوچک – آرامش خانواده
 قلب: روابط عاطفی

خرداد
 جعبه: داشتن همسری همدم و معاشر که کمتر ناسازگاری میکند.
 خط کج: دوستی های ساختگی و ظاهری – دو رویی – فریب
 لب: نشانگر قرابت و خویشی است – از زخم زبان ها نهراسید – احترام و عزت پیدا می کنید.

تیر
 شتر: ثروت ماندگار – خیر و برکت – روزی فراوان
 لوبیا: صاحب فرزندان زیادی می شوید و هرکدام به عزت و شهرت می رسند.
انگشتری: از صاحب مهر و نقش و نشان به شما ثروتی خواهد رسید.

مرداد
 گردن بند: عشق و نامزدی و شروع آن – خبرهای خوش
 سپر: پناه دهنده از امور ناپسند – محافظت شده از جائی.
 قرص: شفا – بهبودی – بزودی از بیماری و مسمومیت شفا پیدا خواهید کرد – برطرف شدن مشکل

شهریور
 انسان در حال دعا کردن: دعای خیر والدین یا عزیزی – بر آورده شدن حاجت
 زنگوله: بگو مگو – دعوا و مرافعه – بگو مگو با اقوام و خویشان، صبور باشید.
 برج: دعوا – ترس – مقاومت – ناامیدی

مهر
 حلقه: خواستگاری – ازدواج – خوشبخت شدن در دوران زندگی و زناشوئی – انجام یك معامله – خواستگاری و نامزدی
 قرص: شفا – بهبودی – بزودی از بیماری و مسمومیت شفا پیدا خواهید کرد – برطرف شدن مشکل
 سیب: صاحب فرزند شدن – خیر و خوشی – خبر خوش – برکت – کامل و خوب بودن

آبان
 باز: آسایش – شادی – بشارت دادن – رسیدن به مراد و یافتن مال.
 پارو: زحمت کشیدن و دریافت مزد زحمات
 تبر: با مشکلات مقابله کنید تا شکست نخورید.

آذر
 تبر: با مشکلات مقابله کنید تا شکست نخورید.
 انگشتری: از صاحب مهر و نقش و نشان به شما ثروتی خواهد رسید.
 مربع: میراث و سود را توضیح می دهد – خانه تازه – سعادت – بشارت و شادی – شور عشق

دی
خیمه: تامین مالی – افزایش مال و نعمت – نگران آینده نباشید.
 خانه: ایجاد یک زندگی و رو به راه بودن کارها – ازدواجی خوشحال کننده – زندگی خانوادگی خوش – تندرستی – سعادت
 جعبه: داشتن همسری همدم و معاشر که کمتر ناسازگاری میکند.

بهمن
 برج: دعوا – ترس – مقاومت – ناامیدی
 کفش: برای مرد: زن کدبانو و زیبائی میگیرید – برای زن: قوت و نیرومندی می باشد، ارثیه – مهمانی – دریافت خبرهای تعجب انگیز – مهمان ناخوانده – خواستگار
 دو انسان چهره به چهره: گفتگو و سازگاری در پیش دارید

اسفند
 گوسفند: زندگی آرام و بی دغدغه – خوشبختی به شمار می آید و ناراحتیها برطرف می شود – به معنای نذر است.
 دست در دست بودن یک زن و مرد: ازدواج – مشارکت
هدهد: خیر – خوشی و رفاه – بزرگی و مقام – پیروزی



برچسبها:

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان