ramazan
ramazan

رژیم لاغری 6 هفته ای برای عروس خانم ها

رژیم لاغری 6 هفته ای برای عروس خانم ها

 

در این بخش یک ژیم کامل غذایی برای پوست و لاعری شما عروس خا نم های عزیز در نظر گرفته شده است با ما همراه باشید.

 

رژیم غذایی 6 هفته ای برای عروس خانم ها ، با وجود تمام چشم‌هایی که در روز عروسی به شما خیره می‌شوند، باید مطمئن شوید که پوستتان می‌درخشد.

بطور طبیعی، هر عروسی، در روز عروسی‌اش بخاطر احساس عشق و هیجانی که دارد، سرخ می‌شود! با این حال، برای داشتن یک پوست درخشان در روز عروسی، به برنامه ریزی و تلاش بیشتری نیاز است.

استرس، یکی از مشکلات قبل از عروسی است که می‌تواند تعادل هورمونی شما را بهم بزند و باعث بوجود آمدن جوش‌های آزار دهنده، دانه‌های رنگی و حتی چرب یا خشک شدن بیش از حد پوست گردد.

اما نگران نباشید. دستیابی به پوستی که مناسب ماه عسلتان باشد، زیاد هم سخت نیست. سایما میلر، که یک درمانگر طبیعی و موسس The Last Resortاست، این برنامه‌ی فشرده‌ی شش هفته‌ای را برای قبل از عروسی طراحی کرده است تا پوست شما صاف‌تر و درخشان‌تر شود.

البته لازم به یاداوری است، مشورت متخصصین را هیچوقت نادیده نگیرید. مخصوصا در مورد زمانی که می‌خواهید برای مهم‌ترین رویداد زندگی‌تان آماده شوید.

هفته‌ی ۱ – رژیم

میلر می‌گوید: اگر می‌خواهید یک پوست زیبا و جوان داشته باشید، باید یک رژیم غذایی سالم و پاکیزه در لیست اولویت‌های شما باشد. رژیمی که من برای عروس‌ها در نظر گرفته‌ام سخت است، اما واقعا تاثیر دارد:کافئین، الکل، شیرینی، لبنیات و هیچ غذای فراوری شده‌ای مصرف نکنید.

اما چیزهای زیادی وجود دارد که می‌توانید بخورید. مثلا مقدار زیادی سبزیجات بخورید، چون سرشار از فیبر هستند و به گردش خون و قابلیت ارتجاعی پوست کمک می‌کنند و به بدن شما آنتی اکسیدان می‌رسانند تا رادیکال‌های آزاد را از بین ببرد. به همین خاطر باعث احساس خوب می‌شوند.

نوشیدن آب را فراموش نکنید. پیشنهاد می‌کنم که در روز ۲ تا ۳ لیتر آب بنوشید، مخصوصا اگر به تازگی شروع به ورزش کرده اید. آب، بهترین ماده برای زیبایی پوستی نرم و شاداب است، زیرا به بدن کمک می‌کند تا سموم، هورمون‌ها، و مواد مضر را دفع کند.

هفته‌ی ۲ – ورزش

انواع تمرینات کاردیو در برنامه‌ی شش هفته‌ای شما، کاملا ضروری هستند. ورزش، پوست را سفت می‌کند، و باعث تفکیک عضلات و بهبود خلق و خو می‌گردد. در نتیجه احساس بهتری خواهید داشت. میلر می‌گوید: وقتی احساس خوبی داشته باشیم، زیبا بنظر می‌رسیم.

یک راه خوب برای از دست دادن چربی بدن و آشکار کردن عضلات: دویدن، بوکس، طناب زدن، شنا و دوچرخه سواری است.

برای بررسی اینکه آیا در حال چربی سوزی هستید یا نه، «تست صحبت کردن» را انجام دهید. آنقدر باید به تنفس شدید احتیاج داشته باشید که صحبت کردن برایتان سخت باشد. ۵ تا ۶ روز در هفته، ۴۵ تا ۶۰ دقیقه تمرینات قدرتی و کاردیو انجام دهید.

هفته‌ی ۳ – برس کشیدن بدن

یک بخش بسیار مهم از برنامه‌ی زیبایی پوست، برس کشیدن بدن است! این کار سیستم لنفاوی را تحریک می‌کند، سطح پوست را پاک می‌کند و از رویش موهای زیر پوستی جلوگیری می‌کند.

برای کمک به بدن به منظور از بین بردن سموم و خستگی و حفظ رطوبت، از یک برس که دارای موهای طبیعی زبر است، یکبار در روز قبل از دوش گرفتن استفاده کنید.

میلر می‌گوید: از انگشتان پاها شروع کنید و به سمت ساق پا بالا بروید، به ناحیه‌ی لگن که غدد لنفاوی زیادی دارد، بیشتر توجه کنید. سپس به سمت منطقه‌ی شکم بالا بروید و حرکات دایره‌ای در جهت عقربه های ساعت انجام دهید، سپس به طرف بافت سینه بروید و از دستها به سمت قلب حرکت کنید.

هفته‌ی ۴ – پاکسازی روده

میلر می‌گوید: خانم‌هایی که قرار است بزودی عروس شوند، نتایج شگفت آوری از پاکسازی روده‌شان بدست می‌آورند! روده‌ی بزرگ، مقدار زیادی سم و مواد مضر ذخیره می‌کند، بنابراین وقتی روده‌تان را پاکسازی کنید، روده‌تان دوباره هیدراته شده و باعث می‌شود پوستتان با طراوت، و چشم‌هایتان درخشان شود.

سه هفته مانده به مراسم عروسی، هفته‌ای یکبار برای پاکسازی روده‌تان به پزشک مراجعه کنید.

هفته‌ی ۵ – پاکسازی عمیق صورت

این درمان زیبایی برای صورت، تاثیر زیادی بر روشنی و کیفیت پوست دارد. میلر می‌گوید بهتر است دو هفته قبل از روز عروسی این کار را انجام دهید تا جوش‌ها و مواد سمی که زیر لایه‌ی اپیدرم پوست هستند، بیرون بیایند و تمیز شوند.

درمان زیبایی صورت مورد علاقه من، اکسیژن رسانی به صورت است. هر نوع پاکسازی عمیق و لایه برداری دستی از پوست صورت، جوش‌های سر سیاه را از بین می‌برد و زیبایی پوستی تمیز و روشن را افزایش می‌دهد.

هفته‌ی ۶ – لایه برداری با نمک

میلر می‌گوید: یک لایه برداری با نمک‌های معدنی در هفته‌ی قبل از عروسی، بسیار مفید است. یک اسکراب نمک خوب، از محصولات ارگانیک استفاده می‌کند و باید حس سایندگی آن کاملا روی بدن حس شود.

این کار، بهترین و ساده‌ترین راه برای با نشاط کردن بدن است. زیرا سلول‌های مرده‌ی پوست را جدا می‌کند، گردش خون را افزایش می‌دهد، و به خون اکسیژن می‌رساند تا پوست فوق العاده درخشانی داشته باشید.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان