ramazan
ramazan

دو اصل مهم برای ثروتمند شدن

دو اصل مهم برای ثروتمند شدن
اولین اصل، همان است كه ما آن را قانون جذب می نامیم. این قانون می گوید كه شما همانند یك آهن ربای دائمی هستید.بر اساس این اصل، افكار شما، میدان قدرتمندی از انرژی ایجاد می كند كه به اطرافتان تشعشع كرده و رویدادها و افرادی متناسب با خود را به زندگی تان جذب می نماید.هر فكر آمیخته با احساس شما چه مثبت و چه منفی از شما تابیده شده و مردم، شرایط، افكار و فرصت هایی سازگار با خود را برایتان فراهم می آورد.

چگونه موفقیتی را كه آرزومند و شایسته اش هستید، جذب كنید؟
بسیاری از مردم، معتقدند كه این، مهمترین اصل همه قوانین ذهنی است.این اصل بیان می كند كه اگر شما تصوری شفاف از هدف بسیار ارزشمندتان را كه همان ثروتمند شدن است در ذهن داشته باشید و بتوانید این خواسته را به طور پیوسته در روحیه خود حفظ كنید، در نتیجه منابع مورد نیاز برای دستیابی به این هدف را به زندگی تان جلب خواهید كرد.هر فرد موفق و ثروتمندی در نتیجه نگه داشتن طولانی مدت اندیشه ثروت و موفقیت در ذهن خود، به چنین نتیجه ای دست یافته است.

دنیای شما، آینه افكار شماست :
دومین اصل، قانون « تناسب و تناظر » است. این قانون ذهنی، بسیار قدرتمند بوده و می گوید: « هر آنچه در درون مان می گذرد، در اطراف مان متجلی می شود. » اساس این اصل، دنیای بیرونی شما، همانند آینه ای، آنچه را كه در دنیای درونتان می گذرد به شما نشان می دهد. هر آنچه در اطرافتان اتفاق می افتد، مشابه احوالات درونی شماست.

وقتی می گوییم دنیای بیرونی شما، دنیای درونی تان را منعكس می كند، منظورمان در هر دو سطح خودآگاه و ناخودآگاه است. اگر باور داشته باشید كه توانایی دستیابی به اهدافتان را دارا هستید و تصوری از اهدافتان را در طولانی مدت و صبورانه در ذهن نگه دارید، سرانجام دنیای اطرافتان مشابه رویای شما خواهد شد.

_ اصل تشابه را در سه موقعیت می توان به طور كامل مشاهده كرد :
اول از همه، افراد دور و بر شما، دقیقاً طرز برخوردی مشابه رفتار شما دارند. شما همیشه انعكاس روحیه خود را در رفتار و صورت كسانی كه با آنها سر و كار دارید، می بینید. اگر شما حالتی مثبت و خوش بینانه داشته باشید، مردم تقریباً بلافاصله حتی قبل از این كه بتوانید كلامی بگویید با روی خوش و حمایت كننده به شما واكنش نشان خواهند داد.

دومین قلمرویی كه اصل تناظر در آن آشكار است، ارتباطات شماست. ارتباطات شما، همیشه دقیقاً آینه تمام نمای شخصیت شماست. زمانی كه شاد، خوشبین و آرام هستید، روابطتان نیز شادتر، دوست داشتنی تر و هماهنگ تر خواهد بود ولی هنگامی كه به هر دلیلی، اندیشه ای آشفته و منفی دارید چه آگاهانه و چه ناخودآگاه این روحیه و حالات، فوراً و مستقیماً بر روی ارتباطات شما تأثیر می گذارد.

سومین شرایطی كه این اصل كاملاً بر آن مسلط است، ثروت و دارایی شماست. دارایی و ثروت زندگی تان، بازتابی از آمادگی دنیای درونی شما برای چنین دستاوردی است.تنها بخشی از این معادله كه می توانید بر آن مسلط باشید، هشیاری و افكار آگاهانه شماست و اگر بتوانید هشیاری خود را بر روی آنچه كه مشتاقش هستید یعنی دارندگی و … قفل كنید، چنین نتیجه ای در دنیای اطرافتان متجلی خواهد شد.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان