اسرار آمیزترین انسان روی زمین (+تصاویر)

اسرار آمیزترین انسان روی زمین (+تصاویر)

اسرار آمیزترین انسان روی زمین را ببینید.

 
واقعیت های شگفت انگیزی که با چشمانی کوچک می بیینم و متحیر می شویم. هر روز که به عمر انسان ها اضافه می شود شگفتی و عجایب بیشتری از این جهان با ما همراه می شود!.
 

جزئیات و ماجرای عجیب از انسان رمزآلود گواتمن

 
نازوب، در این جا با موجودی اسرار آمیز به نام گواتمن که در بسیار از افسانه های جهان آمده است آشنا می شویم. البته در تاریخ هم چندین بار افراد مختلف اعلام کردند که این موجود را دیده اند و شواهدی نیز بر این امر وجود دارد.
بر طبق تحقیقات و افسانه ها، این موجود بیشتر در جنگل ها و به خصوص در نواحی بلتسویل در مریلند زندگی و شکار میکند.
 
 
اسرار آمیزترین انسان روی زمین (+تصاویر)
 

تحقیقات بلتسویل

بر اساس شواهد و تصاویری که از این موجود افسانه ای کشیده شده، این موجود نیمی انسان و نیمی بز است که در تصویر مشاهده می کنید.
محققین مرکز تحقیقات کشاورزی بلتسویل چندی پیش اعلام کردند که مدارکی در مورد وجود این موجود و واقعی بودن این موجود یافته اند که هنوز در حال تحقیق درباره این موضوع هستند.
 
اسرار آمیزترین انسان روی زمین (+تصاویر)

 

موسسه معتبر تحقیقات بلتسویل کجاست؟

سرویس تحقیقات کشاورزی آمریکا Agricultural Research Service ،(ARS)، اصلی‌ترین سرویس تحقیقاتی داخلی وزارت کشاورزی ایالات متحده (USDA) است.

(ARS) یکی از چهار آژانس در حوزه مأموریت تحقیق، آموزش و اقتصاد (USDA) است. این سرویس وظیفه اش گسترش دانش علمی کشور و حل مشکلات کشاورزی از طریق 4 حوزه در برنامه ی ملی است:

  • تغذیه، ایمنی غذا و کیفیت
  • تولید و حمایت از حیوانات
  • منابع طبیعی و سیستم‌های کشاورزی پایدار
  • تولید و حفاظت از محصولات کشاورزی

تحقیقات و آزمایش‌های سرویس تحقیقات کشاورزی در تلاش برای حل مشکلات مرتبط با کشاورزی است که هر روز بر آمریکایی‌ها تأثیر می‌گذارد.

دفتر اصلی(ARS) در ساختمان جیمی. ال وایتن در خیابان استقلال در واشینگتن دی سی و دفتر مرکزی کارکنان در ساختمان جورج واشینگتن کارور (GWCC) در بلتسویل، مریلند واقع شده‌است.

در سال 2018، بودجه این سازمان 1٫2 میلیارد دلار بود.

با توجه به این موسسه تحقیقاتی معتبر در جهان وجود این انسان عجیب و اسرارآمیز صحت دارد.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان