ramazan
ramazan

آموزش کوچک کردن بینی با نحوه آرایش

مجموعه : آرایش صورت
آموزش کوچک کردن بینی با نحوه آرایش

راهنمای اصولی برای یک آرایش زیبا و به ویژه کوچک نشان دادن بینی هنگام میکاپ کردن.

 

1از کرم پودر تیره استفاده کنید.

از کرم پودری که یک یا دو درجه تیره تر از پوست معمولی شما است استفاده کنید. و آن را به دو طرف بینی خود بزنید. اگر بینی بلندی دارید ، این کار باعث می‌شود کوتاه‌تر دیده شود. اگر بینی پهنی دارید ، کرم را در پایین بینی خود نیز بزنید.

۲٫ رژ گونه را بر استخوان گونه بزنید.

این کار یکی از بهترین روش‌ها است برای اینکه توجه را به نقطه دیگر جلب کنید. رژگونه را از اطراف بینی شروع کنید و به روی استخوان گونه حرکت کرده و به بالا به سمت چشمانتان هدایت کنید. این کار باعث می‌شود افراد به گونه و چشمانتان توجه کنند و نه به بینی شما.

۳٫ توجه به روی لب

از رژلب رنگ روشن به همراه خط لب استفاده کنید تا توجه به بینی شما جلب نشود.

۴٫ توجه به چشم‌ها

از سایه چشم و همین طور به میزان تقریباً زیادی خط چشم استفاده کنید . همین طور می‌توانید مژه مصنوعی یا ریمل نیز به کار ببرید.

۵٫ برنزه کننده دو درجه تیره تر به کار ببرید

می‌توانید از کرم پودر دقیقاً رنگ پوست خود استفاده کنید ولی بعد از آن از برنزه کننده یک تا دو درجه تیره تر از پوست تان استفاده کرده و آن را به دو طرف بینی خود بزنید. سپس یک لایه نازک از کرم پودر روشن از خط وسط بینی تا نوک بزنید.

۶٫ بینی خود را روشن کنید

کرم پودر رنگ صورت خود را استفاده کنید ولی در دور بینی کمتر بزنید. از کرم پودر تیره تر در طول بینی خود با انگشت و یا قلم آن را پخش کنید تا خطوط دو رنگ مختلف مشخص نشود. سپس از کرم پودر روشن‌تر در وسط بینی خود استفاده کنید. از یک برنزه کننده مات و بی رنگ در کل صورت خود استفاده کنید ولی در اطراف محدوده‌ای که کرم پودر تیره تر استفاده کردید محتاطانه عمل کنید.این روش نیاز به کمی تمرین دارد ،پس باید قبل از اینکه برای مراسم خاصی استفاده کنید از قبل تمرین داشته باشید.

این نکات آرایشی به شما کمک خواهند کرد تا بینی خود را کوچک‌تر نشان دهید.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان