روابط دختران و پسران در ایران از نگاه گاردین (عکس)

روابط دختران و پسران در ایران از نگاه گاردین (عکس)

روابط دختران و پسران در ایران از نگاه گاردین

 

به گزارش نازوب ،روزنامه گاردین در راستای مجموعه گزارشاتش درباره ایران این بار به سراغ روابط دو جنس مخالف در تهران رفته و می‌نویسد: ملاقات دختران و پسران از آن حالت مخفی خود بیرون آمده و به چیزی عادی تبدیل شده است. اگرچه ممکن است که گشت ارشاد چند باری جلوی شما را بگیرد و درباره دختر و یا پسری که با شما راه می‌رود سوالاتی از شما بپرسد، اما این نوع ملاقات‌ها دیگر مثل قبل پیچیده نیست.

 

 

روابط دختران و پسران در ایران از نگاه گاردین (عکس)

درکنار برگزاری پارتی‌های غیرقانونی در زمانی‌که والدین خانه نیستند، تعداد کافه‌ها، رستوران‌ها و پارک‌ها رو به افزایش است. این امکانات باعث شده‌اند که ملاقات و قرار ملاقات گذاشتن آسانتر هم شود. اما حالا با رواج نرم‌افزارهای دوست‌یابی این کار برای جوانان ایرانی راحت‌‌تر نیز شده است. جالب اینجاست که این نوع نرم‌افزارها در ایران به راحتی کار می‌کنند.

 
حتی قبل از آنکه گوشی‌های تلفن همراه هوشمند شوند، به نظر می‌رسید که افزایش استفاده از این نوع نرم‌افزارها بتواند تغییرات فرهنگی زیادی در ایران ایجاد نماید. گوشی‌های تلفن همراه این امکان را برای جوانان زیر ۳۵ سال ایران که نیمی از جمعیت کشور را به خود اختصاص می‌دهند فراهم آورد تا بدون آنکه از جانب گشت ارشاد، بسیج و یا حتی والدینشان دچار مشکل شوند با هم ارتباط بیشتری داشته باشند.

 
در ایران تغییرات با آن چنان سرعت بالایی در حال رخ دادن است که حتی شرکت‌های ارائه‌کننده اینترنت پیشنهاد بسته‌های اینترنتی ۳G و ۴G با قیمت‌های پایین را می‌دهند.

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان