ramazan
ramazan

فال روز چهارشنبه 8 اردیبهشت 95

فال روز چهارشنبه 8 اردیبهشت 95

مطالب مرتبط؛ لطفا برای مشاهده روی لینک های زیر کلیک کنید

 

 

فال روز متولدین فروردین:

زندگی شما حول روابط اجتماعی که دارید می چرخد. شما فردی اجتماعی و شاد و اهل گفت و گو هستید که از زمان گذراندن با دیگران لذت می برید، با این حال این اواخر کمی منزوی شده اید. از احساس نیاز به تنهایی فرار نکنید، این نیازی کاملا طبیعی است، حتی برای شما! سعی کنید در حرف هایتان زیاد اغراق نکنید. داستان هایی که می گویید آنقدر هیجان انگیز هستند که دیگر نیازی به مبالغه نداشته باشند. برای اینکه ایده هایتان علاوه بر خوب بودن منطقی نیز به نظر برسند حتما به واقعیات پایبند باشید. اگر امروز شیطنتتان گل کرده است و دلتان می خواهد سر کار مدام برای عشقتان پیام های عاشقانه بفرستید هیچ اشکالی ندارد.کمی شیطنت ضربه ای به کارتان وارد نمی کند.

 فال حافظ امروز متولدین فروردین :

زاهد ظاهرپرست از حال ما آگاه نیست***در حق ما هر چه گوید جای هیچ اکراه نیست

در طریقت هر چه پیش سالک آید خیر اوست***در صراط مستقیم ای دل کسی گمراه نیست

تعبیر: از سخن یاوه گویان ناراحت نشو تو همان راه راست را برو چون به نتیجه ی کارت اعتقاد داری. از استهزائ حریفان و ب خردان ناراحت نشو چون یکرنگ هستی و کبر و غرور هم نداری. در بارگاه حق تعالی مورد عنایت قرار می گیری.روی حمایت و دلسوزی بستگان هم حساب نکن.

 

فال روز چهارشنبه 8 اردیبهشت 95

 

فال روز متولدین اردیبهشت:

اگر تنها کسی باشید که مسئولیت های افراد دیگر را بهشان یادآوری می کنید اعصابتان به هم می ریزد!! شما امروز می خواهید به اندازه هر فرد دیگری تفریح و سرگرمی داشته باشید، بنابراین دوست ندارید در موضع قدرت واقع شوید. اگرچه وسوسه شده بودید که قاطعانه دست به عمل بزنید، اما احتمالا رنجش و ناراحتی تان را بروز نداده و همانطوری که ازتان انتظار می رفت رفتار می کنید. دلسرد نشوید؛ شما بعدا در طول هفته برای تفریح کردن هم وقت خواهید داشت.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

گر دست دهد خاک کف پای نگارم***بر لوح بصر خط غباری بنگارم

بر بوی کنار تو شدم غرق و امید است***از موج سرشکم که رساند به کنارم

تعبیر: برای دوستان حاضری حتی جانت را هم فا کنی ولی کمی دوستانت را امتحان کن و ببین انها هم همین احساس را نسبت به تو دارند یا نه و فقط وقت خوشی با تو هستند. شفای دلت را از خدا بخواه. کاری کن که بعد از مردنت خوبی های تو همیشه ماندگار بماند. بیشتر با خدا باش و عبادت کن

 

فال روز چهارشنبه 8 اردیبهشت 95

 

فال روز متولدین خرداد:

امروز بیشتر افکار شما حول و حوش مسایل مالی می چرخند اما به واسطه نامشخص بودن و فضای ابهام آلودی که امروز وجود دارد، نمی توانید درک درستی از این وضعیت داشته باشید. باید سعی کنید همه چیز را درست و حسابی چک کنید و مورد بررسی قرار دهید. احتمال دارد چیزهای که کشف و درک می کنید، کاملا درست یا غلط باشند. بهترین کار این است که قدم های خود را آهسته تر اما با دقت تر بردارید.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

به صوت بلبل و قمری اگر ننوشی می***علاج کی کنمت آخرالدواء الکی

ذخیره ای بنه از رنگ و بوی فصل بهار***که می رسند ز پی رهزنان بهمن و دی

تعبیر: برای آینده ی خود توشهای فراهم کن، پس اندازی از مال کن. زیرا آینده ای نامعلوم در انتظار توست. شاید اتفاقاتی بیافتد که مجبور شوی به پس انداز خود تکیه کنی. دیگران را از اطرافت پراکنده نکن، آنها در آینده به دردت می خورند. هیچ مقامی و مالی ماندگار نیست پس به فردا بیشتر فکر کنو به امید این مباش که مال مفتی به تو ببخشند

 

فال روز چهارشنبه 8 اردیبهشت 95

 

فال روز متولدین تیر:

فضای رمزآلودی امروز در روحیه و تفکرات شما اثر خواهد گذاشت. به طور مثال، به این می اندیشید با هر قدمی که به جلو برمی دارید، به جای پیشرفت، دو قدم عقبگرد دارید! امروز به هیچ عنوان برای تصمیم گیری زمان مناسبی نیست. به ویژه در مورد مسایل کاری و شغل اصلا امروز هیچ قولی ندهید و تصمیمی نگیرید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

ای قصه بهشت ز کویت حکایتی***شرح جمال حور ز رویت روایتی

انفاس عیسی از لب لعلت لطیفه ای***آب خضر ز نوش لبانت کنایتی

تعبیر:  قصه ی زندگیتان بسیار زیبا و پر حکایت است. گاهی آنقدر شیرین است که مثل لطیفه ای از آن یاد می کنید و جوان می شوید. گاهی آنقدر غصه در آن موج می زند که تاب تحمل ندارید. قدر آن چیزی را که داشتید ندانستید و حال دارید از فراق آن می سوزید. تنها آرزویتان رهایی از غم و درد است که عنایت خداوند آن را برآورده می سازد.

 

 

فال روز چهارشنبه 8 اردیبهشت 95

 

 فال روز متولدین مرداد:

برنامه غذایی و ورزشی خود را از نظر بگذرانید، اگر تغییری لازم است همین الان دست به کار شوید، این کار می تواند تمام ماهی که پیش رو دارید را تحت تأثیر قرار دهد. امروز ممکن است با افراد جدیدی آشنا شوید که رفتارها و طرز فکری شبیه به شما دارند و می توانید دوستی هایی پایدار با آنها آغاز کنید. میان زن و شوهرها اوضاع بسیار خوب خواهد بود و می توانند فارغ از هر مشکل و مسئله ای که دارند از بودن در کنار هم لذت ببرند، البته بهتر است خودتان حواستان باشد و بی احتیاطی نکرده و کاری نکنید که شب به این خوبی خراب شود. به مجرد هایی که در جستجوی شریک زندگی خود هستند توصیه می شود امشب را بیرون از منزل و همراه با دوستان بگذارند.

 فال حافظ امروز متولدین مرداد :

صبحدم مرغ چمن با گل نوخاسته گفت***ناز کم کن که در این باغ بسی چون تو شکفت

گل بخندید که از راست نرنجیم ولی***هیچ عاشق سخن سخت به معشوق نگفت

تعبیر: از حرف سنجیده و درست ناراحت نشو. بدان که مصلحتتورا می خواهند هر چند که فکر کنی کسی درکت نمی کند. کاری را که اصرار به انجام آن داری عاقبت خوشی ندارد. در افکارت تجدید نظر کن. مشورت با اهل فن به تو کمک می کند، خر در کنار صبرنیازهای تو را نیز برطرف می سازد.

 

فال روز چهارشنبه 8 اردیبهشت 95

 

فال روز متولدین شهریور:

از اوضاع آشفته زندگیتان شکایت دارید؟ احساس آرامش و رضایت از زندگی ندارید؟ چرا فنگ شویی را جدی نمی گیرید؟ باور کنید آن کمدهای بهم ریخته و آن میز تحریر بهم ریخته و پر از کتاب و کاغذ روی زندگی شما تاثیر می گذارند. چیدمان خانه تان روی روحیه شما، رابطه عاطفی، مسائل کاری و اقتصادی شما تأثیر می گذارد، این موضوع را دست کم نگیرید. با انجام آنچه خودتان دلتان می خواهد به جای آنچه دیگران از شما انتظار دارند از روزتان لذت خواهید برد. رابطه عاطفی شما امروز می تواند جدی تر شده و وارد مرحله جدیدی شود. وقتی می بینید به خاطر عشقتان چیزی را فدا می کنید و یا از خواسته های خودتان می گذرید بدانید موضوع کاملا جدی شده است.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

ای غایب از نظر به خدا می سپارمت***جانم بسوختی و به دل دوست دارمت

تا دامن کفن نکشم زیر پای خاک***باور مکن که دست ز دامن بدارمت

تعبیر: او تو را خیلی دوست دارد و تا زمان مرگ فراموشت نخواهد کرد ولی خود را در مقابلش کوچک نکن. تو هم به او فکر می کنی. مصلحت در این است که یار عشق خود را بروز ندهد و همه چیز را با شوز دل تحمل کند تا تو هم در مراحل عشق به پای او برسی

 

فال روز چهارشنبه 8 اردیبهشت 95

 

فال روز متولدین مهر:

متوقف کردن برنامه های پرمشغله تان هم اکنون ایده ای مناسب است، برای اینکه شاید شما نتوانید به همه آنها برسید. تا موقعی که برنامه های جاه طلبانه داشته باشید فقط اعصاب خود را خراب تر خواهید کرد. پس زمانی را در آرامش و سکوت مطلق سپری کنید تا از دست سردردهایتان راحت شوید. با وجود اینکه ماه در سومین خانه شما قرار دارد بهتر است به جای هدر دادن انرژی خود آن را ذخیره کنید.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

آن یار کز او خانه ما جای پری بود***سر تا قدمش چون پری از عیب بری بود

دل گفت فروکش کنم این شهر به بویش***بیچاره ندانست که یارش سفری بود

تعبیر: در مقطع زمانی، کمی دچار مشکلات می شوی که بسیار زود حل می شود گاهی اوقات خود را به بطالت می گذرانی و بعد پشیمان می شوی. قدر مال خود را ندانسته و بی خود آن را خرج کرده ای که حالا افسوس می خوری. حالا هم دیر نشده از خدا بخواه تا دوباره تو را از مال بی نیاز کند

 

فال روز چهارشنبه 8 اردیبهشت 95

 

فال روز متولدین آبان:

از زمانی که شما از دادن جواب “نه” به یک درخواست امتناع کرده اید، توانسته اید حتی بهتر از آن چیزی که فکر می کردید عمل کنید. راه حل های ذهنی شما قوی هستند، اما تحت کنترل زندیگتان نیستند. در عوض موج تازه ای از ایمان در حالیکه شما را قادر می سازد که به مسائل مشکل نگاه کرده و شروع هرچیزی را خیلی مثبت ببینید، به شما امید تازه ای برای آینده می دهد. اما کمی هم کناره گیری از فکر کردن به نتیجه آرزوهایتان هنوز برایتان سودمند است.اصلاً مهم نیست که نسبت به پیشرفت هایی که به دست آورده اید چه حس بزرگی دارید، زیرا هنوز هم به سادگی نمی توانید این حس را به دیگران منتقل کنید. بد قضیه این جاست که فعلاً هیچ گونه انرژی مثبتی هم در اطراف تان وجود ندارد. شاید اگر مشکلات تان را بیرون بریزید همه چیز کمی بهتر شود. اگر دست از وانمود کردن بردارید، دیگران دست یاری به سوی تان دراز خواهند کرد.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

در خرابات مغان گر گذر افتد بازم***حاصل خرقه و سجاده روان دربازم

حلقه توبه گر امروز چو زهاد زنم***خازن میکده فردا نکند در بازم

تعبیر: هر راهی را که تا به حال انتخاب کرده اید به بن بست رسیده است. خسته شده اید، می خواهید همه چیز را بر ملا کنید. کمی صبر داشته باشید، بخت به شما رو کرده است. به کام دلتان می رسید ولی تا رسیدن به هدف، زجر و درد و خون دل خوردن جزئی از راهی است که باید بروید.

 

فال روز چهارشنبه 8 اردیبهشت 95

 

فال روز متولدین آذر:

انرژی های امروز به گونه ای هستند که ارتباط های اجتماعی بسیار خوبی خواهید داشت و خیلی راحت می توانید دوستان تازه برای خود دست و پا کنید. امروز خاصیت اسفنج گونه ای دارید و در کنار هر تیپ آدمی که باشید، مشابه او خواهید شد. پس از افراد غمگین و منفی گرا دوری کنید و همه تمرکز خود را روی افرادی بگذارید که بار علمی یا هنری بالایی دارند و می توانند موجب شادی شما بشوند.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

گلبرگ را ز سنبل مشکین نقاب کن***یعنی که رخ بپوش و جهانی خراب کن

بفشان عرق ز چهره و اطراف باغ را***چون شیشه های دیده ما پرگلاب کن

تعبیر: همگان مجذوب شما می شوند و تو کسی هستی که از حسن و خوبی کم نداری. چشمهایت همه را افسون می کند و بدون هیچ کلامی با همه حرف می زند. پیمانی که بسته ای بسیار مبارک و فرخنده است روزگارت روز به روز بهتر می شود. لطف و محبت کسی دائم شامل حالت می شود. به آرزویت می رسی و جوانتر می شوی.

 

فال روز چهارشنبه 8 اردیبهشت 95

 

فال روز متولدین دی:

امروز هدیه ای که می توانید به دوستانتان بدهید این است که بهشان نشان بدهید چگونه می توانید با همدیگر ساعتهای به یاد ماندنی ای داشته باشید! اما برای رسیدن به این خوشی بهترین راه این نیست که در موردش صحبت کنید. از این مثال پیروی کنید؛ با انجام دادن کارهایی که حس خوبی بهتان می دهد و لذت بردن از کار کردن توانایی های خود را نشان دهید. اگر تسلیم شده و عقب نشینی کنید, آن وقت میدان را به حریف واگذار کرده اید و نشان می دهید که از توانایی کمتری برخوردارید. فرصتها را بقاپید؛ افراد دیگر نیز از شما تبعیت خواهند کرد.

فال حافظ امروز متولدین دی :

خوشا شیراز و وضع بی مثالش***خداوندا نگه دار از زوالش

ز رکن آباد ما صد لوحش الله***که عمر خضر می بخشد زلالش

تعبیر: قدر چیزها و کسانی را که در کنارتان بوده اند ندانسته و حالا بسیار پشیمانید. آنقدر عمرتان طولانی هست که دوباره همه چیز را جبران کنید. از دوستان با عقل و درایت خودتان کمک بگیرید. مال حلال به دست بیاورید چون مال حرام زود از دستتان خارج می شود

 

فال روز چهارشنبه 8 اردیبهشت 95

فال روز متولدین بهمن:

اگر فکر می کنید دلتان می خواهد در میان ابرها باشید و در دنیای خیال سیر و سیاحت کنید، توصیه می کنیم خیلی دور نشوید. منظور این است در دنیای واقع یباقی بمانید. برای آرامش شاید بهتر باشد یوگا کنید. البته خیال نیز به شما ایده های بزرگی می دهد. با این کار می توانید روح خود را تازه کنید. شما فرصت های بسیاری برای اجرایی کردن کارها دارید و می توانید آنها را در زمانی مناسب، به بهترین شکل انجام دهید. بهتر است امروز برای ارتقای روح خود زمان بگذارید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

بگرفت کار حسنت چون عشق من کمالی***خوش باش زان که نبود این هر دو را زوالی

در وهم می نگنجد کاندر تصور عقل***آید به هیچ معنی زین خوبتر مثالی

تعبیر: به مرادتان رسیده اید ولی می ترسد انچه را که سخت به دستآورده اید از دست بدهید، مطمئن باشید که همه ی آنها ماندنی است. اتفاقی می افتد که حتی تصورش هم مایه ی تعجب است و برای شما فرصتی بسیار عالی به شمار می آید. قدر آنچه را که دارید بدانید و دست از گله و شکایت بردارید و ناشکر نباشید که خدای ناکرده باز همه را از دست می دهید.

 

فال روز چهارشنبه 8 اردیبهشت 95

 

فال روز متولدین اسفند:

شاید این روزها شما دوست داشته باشید که رابطه نزدیکتری با افراد خانواده تان داشته باشید. ممکن است شما فکر کنید که در تصمیم گیری هایتان شکست خورده اید، برای اینکه زندگی طبق انتظارات شما پیش نمی رود. اما مقایسه کردن آرزوهای قبلی تان با واقعیت حاضر کار اشتباهی است؛ این دو مقوله کاملاً با هم متفاوتند. زندگی کردن در زمان حال بهتر از سفر کردن در گذشته است.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

خوش آمد گل وز آن خوشتر نباشد***که در دستت بجز ساغر نباشد

زمان خوشدلی دریاب و در یاب***که دایم در صدف گوهر نباشد

تعبیر: قدر جوانیت را بدان و به خاطر مسائل کوچک غمگین نباش. وجودت مثل گلستانی است که چند روزی سبز و با طراوت است و بعد خزان زندگی آن را از بین می برد. اگر می خواهی عمری دراز داشته باشی به مستمندان کمک کن. ناجی تو کسی غیر از خدا نیست و اوست که زینت دهنده ی دلهاست.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان