تنها زنی که هر روز زیباترین و بهترین صبحانه را می خورد / تصاویر

مجموعه : جالب ترین ها
تنها زنی که هر روز زیباترین و بهترین صبحانه را می خورد / تصاویر

تنها زنی که هر روز زیباترین و بهترین صبحانه را می خورد / تصاویر

 

انتشار این خبر با تصویر برای خانم ها دردناک است ! این بخش ویژه آقایانی است که یاد بگیرند چگونه محبت و عشق شان را با تابش خورشید به همسرشان ثابت کنند. واقعیتی زیبا که نصیب این خانم خوش شانس شده .

 

ادامه این خبر بسیار جالب و تصاویر بسیار دیدنی تر را در بخش زیر دنبال کنید.

 

 

 به گزارش ناز وب، میشل زی هر روز بیش از ۲ ساعت را برا تهیه صبحانه برای همسر خود اختصاص میدهد.میشل میگوید گاهی مردم به من میگویند که تو دیوانه ای ولی من هر روز از خواب بلند میشوم و تمام سعی خود را به کار میگیرم تا بهترین و زیباترین صبحانه را برای همسرم  تهیه کنم.

 

 

میشل اضافه میکند که در این ۲سال حتی یک روز هم نشده که برای او صبحانه خاص درست نکند…صبحانه های میشل همیشه متفاوت است!

 

تنها زنی که هر روز زیباترین و بهترین صبحانه را می خورد / تصاویرتنها زنی که هر روز زیباترین و بهترین صبحانه را می خورد / تصاویرتنها زنی که هر روز زیباترین و بهترین صبحانه را می خورد / تصاویرتنها زنی که هر روز زیباترین و بهترین صبحانه را می خورد / تصاویرتنها زنی که هر روز زیباترین و بهترین صبحانه را می خورد / تصاویرتنها زنی که هر روز زیباترین و بهترین صبحانه را می خورد / تصاویرتنها زنی که هر روز زیباترین و بهترین صبحانه را می خورد / تصاویرتنها زنی که هر روز زیباترین و بهترین صبحانه را می خورد / تصاویرتنها زنی که هر روز زیباترین و بهترین صبحانه را می خورد / تصاویرتنها زنی که هر روز زیباترین و بهترین صبحانه را می خورد / تصاویرتنها زنی که هر روز زیباترین و بهترین صبحانه را می خورد / تصاویرتنها زنی که هر روز زیباترین و بهترین صبحانه را می خورد / تصاویرتنها زنی که هر روز زیباترین و بهترین صبحانه را می خورد / تصاویرتنها زنی که هر روز زیباترین و بهترین صبحانه را می خورد / تصاویرتنها زنی که هر روز زیباترین و بهترین صبحانه را می خورد / تصاویر


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان