فال و طالع بینی 2019/ کاملترین فال 1398

فال و طالع بینی 2019/ کاملترین فال 1398

آغاز سال نو میلادی 2019 بر همه مسیحیان جهان هم چنین مردم ایران زمین مبارک باد. درست است که در تقویم ما 3 سال متفاوت ثبت شده است سال شمسی، قمری و میلادی و سال شمسی گردش روز و تقویم ما ایرانیان را نشان میدهد اما هر گونه که حساب کنیم با سال میلادی سرو کار داریم و بیشتر وقایع ما با سال میلادی ثبت می شود!

 

Bonne année 2019 à tous les chrétiens du monde. Il est vrai que dans notre calendrier, nous sommes inscrits depuis 3 ans

 

پس اینک که وارد اولین روزهای سال 2019 شدیم بهتر است بدانید در این سال چه رویدادهایی برای شما پیش می آید با وبسایت نازوب بخش فال و طالع بینی مثل همیشه همراه باشید.

 

فال و طالع بینی 2019/ کاملترین فال 1398

 

طالع بینی سال 2019 – 1398

سال چینی 2019 در روز پنج شنبه، 5 فوریه آغاز می شود و در روز جمعه 24 ژانویه 2020 به پایان می رسد.

سال 2019 به شانس و ثروت بشارت داده شده است. این یک سال عالی از منظر مالی خواهد بود و سرمایه گذاران می توانند در سال 2019 مبلغ زیادی پول سرمایه گذاری کنند.

با توجه به پیش بینی چینی، سال 2019 یک سال پر از عشق و دوستی برای تمام 12 ماه ها خواهد بود. خوک موفقیت را در تمام جنبه های زندگی جذب می کند، و یک سال پر از رویدادهای خوب است.

 

فال و طالع بینی 2019/ کاملترین فال 1398

 

این سال “خوک زمینی” پیش از آغاز سال ” سال موش آهنی” (2020)می آید و بعد از سال “سال سگ زمینی” (2019) است ، برای درک بهتر طالع بینی چینی، باید بدانید که خوک 12 امین یا آخرین موقعیت در فال چینی است.

مطابق جدول نشانه های حیوانات زودیاک چینی که در زیر می بینید، اگر شما متولد سال خوک هستید، ممکن است در سال های 1935، 1947، 1959، 1971، 1983، 1995 و 2007 به دنیا آمده باشید.

 

فال و طالع بینی 2019/ کاملترین فال 1398

زودیاک چینی

نکته: متولدین اسفند هر سالی نشانه سال تولدشان با سال بعدی برابر خواهد بود. به عنوان مثال اگر متولد اسفند 1363 هستید جزء متولدین سال موش محسوب نمی شوید، بلکه نشانه سال تولد شما گاو است.

 

شخصیت شناسی متولدین سال خوک

خوک به گونه ای باور نکردنی صادق و بی ریاست تا جایی که گاهی ممکن است به خود صدمه بزند. او در برابر بد قولی و بد ذاتی دیگران نمی تواند کاری بکند. به ندرت دروغ می گوید و آن هم در مواردی است که می خواهد خود را از خطر برهاند.

خوک جنگ جویی جوانمرد، بلند همت، دلیر و آشنا به آداب و رسوم، یاور و مهربان، ‌سخت گیر نسبت به اشتباهات و پرچمدار همیشگی خلوص نیت است که بلند همتیش سرانجام ناگواری برایش رقم می زند.

 

l’année solaire, le calendrier lunaire et l’année de l’année solaire montrent la circulation de notre journée et de notre calendrier iranien, mais nous comptons comme année de l’année. Être

 

می توانید به او اطمینان کنید، چرا که هیچ گاه از اعتماد شما سو ء استفاده نخواهد کرد. او ساده، بی ریا و اطمینان بخش است و اگر به او ستم کنید، بی پناه، بی دفاع و کمی ساده لوح است.

خوک دوست و شریکی بی همتاست. او معمولا کم حرف است، ولی اگر تصمیم به حرف زدن بگیرد، هیچ چیز نمی تواند مانع او شود و آن قدر پرچانگی می کند تا همه شنوندگان را خسته و هلاک کند.

در حقیقت خوک اجازه می دهد به آسانی فریبش دهند، اشتباهات خود را با متانت می پذیرد و نسبت به اشتابهات دیگران صبور و بردبار است. او همیشه از بهترین های ورزش است. اما هرگز نمی تواند رقابت جو باشد. انصاف خوک به او اجازه نمی دهد که خود را برتر از دیگران بداند. او همواره از خود می پرسد که آیا در کارهایش صداقت لازم را داشته یا خیر.

 

خوک با هوش است، اما در مورد مسائل مالی کند ذهن است و ناشیانه عمل می کند. او در برابر دورویان و فریب کاران عاجز است و خود را به چهار میخ می کشد تا اعمالش را توجیه کند.

خوک فروشنده درستکاری است که به سختی تن به ساخت و پاخت می دهد. او با اعتقادی آهنین، گفته های دیگران را بی هیچ پرسشی می پذیرد، اما در قبولاندن حرف خود به دیگران دچار مشکل است.

 

وقتی که خوک تصمیمی بگیرد، هیچ چیز نمی تواند سد راه او شود. اما پیش از تصمیم گیری مدتی طولانی همه جوانب را می سنجد تا جای که به بی تدبیری متهم می شود. او برای رهایی از مسائل بغرنج، گاه آن قدر این در و آن در می زند که شخصیت خود را زیر سوال می برد.

خوک نیز همچون میمون با هوش و تشنه دانش است. او علاقه زیادی به مطالعه دارد و هر چه را که جلوی دستش باشد، می خواند. خوک، با معلومات به نظر می رسد، اما در حقیقت، بخش عمده معلومات او سطحی است. اگر او را بیازمایید، خواهید دید که طبل تو خالی است. ژاپنی ها می گویند: « خوک صورتی پهن و کله ای کوچک دارد. »

 

فال و طالع بینی 2019/ کاملترین فال 1398

 

خوک پول پرست و اغلب شهوت ران است. در پشت ظاهر فریبنده و معقول او، اراده ای قوی و قدرتی فراوان پنهان است. او هر هدف، آرزو یا کاری دشوار داشته باشد، وظایف خود را با شایستگی انجام می هد. این قدرت، زاییده نیرویی درونی و قابل اعتماد است، قدرتی که هیچ چیز توان برابری با آن را ندارد.

هرگز از روی ظاهر ضعیف خوک درباره اش قضاوت نکنید، چرا که این ضعف ظاهری صرفا ناشی از صلح طلبی ذاتی اوست.

خوک دوستان اندکی دارد، اما آنان را تا پایان عمر حفظ خواهد کرد و از هیچ فداکاری در حق آنان کوتاهی نمی کند. او با دوستان برگزیده خود – که شایستگی عشق و محبت او را دارند – بسیار محترمانه برخورد می کند.

 

شخصیت خوک، به رغم بی طرفی وی، پر تحرک و خلاق است و اگر از جنگ و جدل بیزار و گریزان نبود، یاغی نیز محسوب می شد.

او همیشه ترجیح می دهد در بحث راه فراری بیابد و وانمود کند که عقیده اش را تغییر داده است تا خود را دچار زحمت و دردسر نکند.

او تا زمانی که از شما خوشش نیاید، در صحبت را باز نمی کند و اگر لطف کند وارد گفت و گوی شود، شما را مفتخر کرده است!

 

 

خوک به ندرت به امور قضایی می پردازد و چه بهتر، زیرا اگر محق هم باشد، سادگی و صداقتش به ضرر او و به نفع طرف های دعوا تمام خواهد شد، شرقی ها می گویند: برای برنده شدن در امور قضایی، بهتر است صداقت، شرافت و وجدان را از پنجره بیرون بیندازید!

خوک در هر شرایطی می تواند کار کند، زیرا هوشیاری و توانایی اش در انجام کارهای سخت، از او آدم موفقی می سازد، همچنین به علت حساسیت فراوانش، در زمینه شعر و ادبیات نیز موفق است.

خوک می تواند به آسانی به سگ ها نزدیک شود. خوک هر شغلی را که برگزیند می تواند زندگی خود را تامین کند و پول و امکانات از سر و کولش می ریزد و تا زنده است، مردم به او کمک می کنند و از همین راه، ممکن است بسیار ثروتمند شود.

خوک بسیار محافظه کار است و به هیچ کس اعتماد نمی کند. ممکن است این گفته درست باشد اما شکی نیست که مردم از زود باوری و سادگی خوک سو ءاستفاده می کنند.

از این حرفها درباره زندگی عشقی او نیز می گویند. او اغلب فریب می خورد، ناامید می شود، اشتباه می کند و همیشه عاشق است.

 

زنان متولد سال خوک، عاشق حضور در جمع و میهمانی هستند. آنان در خانه داری بی نظیرند.

خانم خوک ها مادران بسیار خوبی هستند. به خوک ها سفارش می کنیم با متولدان سال گربه ازدواج کنند، چرا که بهترین راه جلوگیری از کشمکش و درگیری خانوادگی، همین است.

خوک باید از مار فاصله بگیرد، چرا که مار او را اسیر و برده خود می کند و آنچنان به دور او حلقه می زند و او را می فشارد که توان هر حرکتی را از او سلب می کند. وجود خوک برای بز مفید واقع می شود.

 

دوران کودکی خوک در آرامش کامل سپری می شود. در دوران جوانی انبوهی از مشکلات خانوادگی او را در بر می گیرد، اما خوک خجالتی و محتاط، برای حل مشکلاتش، از کسی در خواست کمک نخواهد کرد. او می کوشد خود مشکلاتش را حل کند. در واقع این پنهان ساختن مشکلات از دیگران به او صدمات فراوانی میزند زیرا هیچ کس نمی فهمد که او در چه جهنمی دست و پا می زند.

 

فال و طالع بینی 2019/ کاملترین فال 1398

 

طالع بینی سال 2019 برای متولدین سال خوک

امسال برای زندگی حرفه ای شما مفید است. شما می توانید پیشرفت های مثبتی را از ابتدای سال شاهد باشید. شانس مناسبی برای کار شما بر روی وظایف رضایت بخش و جالب وجود دارد. سال 2019 می تواند به نام “سال پیشرفت برای متولدین خوک” نامیده شود.

شما با استفاده از استعداد و تجربه خود ممکن است احساس خوبی در دیگران در محل کار ایجاد کنید. متولدین خوک می توانند به طور مطلوبی از روحیه کارآفرینی و توانایی های پولی خود استفاده کنند.

طالع بینی سال 2019 برای متولدین سال اسب

براساس فال و طالع بینی سال 2019، این سال رشد و توسعه کسب و کار را به همراه خواهد آورد این هم زمانی است که شما ممکن است در مورد بازسازی درونی خود کارهایی انجام دهید. در طول سال خوک زمینی، ازدواج، مشارکت و روابط ثبات بیشتری نسبت به گذشته خواهید داشت. شما نه تنها می توانید رشد مالی داشته باشید، بلکه سفرهای کاری زیادی خواهید داشت ، قبل از سرمایه گذاری، با دقت به همه چیز توجه کنید.

طالع بینی سال 2019 برای متولدین سال ببر

متولدین ببر ممکن است با بسیاری از پیچ و تاب ها روبرو شوند. ممکن است بالا و پایین های زیادی در سال داشته باشید، اما در کل، مثبت خواهد بود.

خوک دوست مخفی ببر است، به همین دلیل است که سال 2019 سال خوبی برای متولدین ببر است ؛ اگر شما به دنبال یک رابطه جدی هستید، می تواند سال خوبی برای شما باشد.

زوج های جوان ممکن است قادر به تقویت روابط عاشقانه خود باشند. شانس موفقیت شما در موفقیت کسب و کار خود با نگه داشتن قدرت بیش از امور مالی وجود دارد.

طالع بینی سال 2019 برای متولدین سال خروس

متولدین خروس قدرت و اقتدار را دوباره به دست خواهند آورد ؛ انتظار می رود که آنها کاملا سازمان یافته، کارآمد، منظم و مسئول باشند. شما ممکن است در سال 2019 از لحاظ مالی بهتر عمل کنید. می توانید فرصت های جدیدی برای کسب و پیشرفت در زندگی خود در این زمان ایجاد کنید.

امسال “سال تغییر” برای متولدین خروس خواهد بود.شما قدرت خود را بدست می آورید و هر چیزی که شما همیشه می خواستید را بدست می آورید.اگر متولد خروس هستید، ممکن است تمایل وسوسه انگیزی برای تغییر داشته باشید و این تغییر ممکن است به شکل جابجایی یا تغییر شغل باشد. در این زمان ممکن است که شما فکر کردن درباره دیگران را به خود ترجیح دهید.

طالع بینی سال 2019 متولدین سال گوسفند

متولدین گوسفند عشق گرمی خواهند داشت این سال می تواند افراد متولد گوسفند را مهم جلوه کند. احتمال بالاتر رفتن شما در تمام عرصه های زندگی وجود دارد. در پایان سال 2019 ممکن است دشوار باشد که تمرکز خود را روی کار خود داشته باشید ؛ شانس از دست دادن آرامش و پول شما هم زمان وجود دارد.

این زمانی است که شما نیاز دارید که حرف های خود را کنترل کنید.اگر شما موفق به کنترل رفتار خود نباشید، ممکن است دچار مشکل شوید. از جنبه سلامتی، ممکن است لازم باشد تا پایان سال مراقب باشید، زیرا ممکن است دچار حوادثی شوید.

طالع بینی سال 2019 متولدین سال سگ

برای متولدین سال سگ، امسال سالی پر از انرژی خواهد بود ؛ این زمانی است که شما در فعالیت های مختلف شرکت خواهید کرد.

سال خوک زمینی برای متولدین سگ مهم خواهد بود در هر دو جنبه شخصی و حرفه ای، ممکن است فرصت پیشرفتی را به دست آورید. شما نقشه های جدید و نقشه های آینده را تغییر می دهید. امسال زمانی است که شما نیاز دارید که به شدت مراقب امور مالی خود باشید و توجه کنید.

پروژه ها را نادیده نگیرید که ممکن است برایتان سود آور باشد ؛ شما ممکن است در معرض خطر از دست دادن پول و بدهی در این سال باشید. برای سلامتی، فعالیت در فضای باز یرایتان مناسب خواهد بود. می توانید هر هفته یک بار قدرت خود را بازیابی کنید.

طالع بینی سال 2019 متولدین سال موش

در صورتی که شما متولد سال موش هستید، “سال خوک” 2019 میلادی، برایتان یک دوره گذاراست ؛ شما در حال نزدیک شدن به سال خود هستید، سال 2020 “سال موش”. این سال پر از شادی و رفاه است.

این زمانی است که متولدین موش مسیر خود را پیدا خواهند کرد و آنها دنیایی پر از راههایی را که پیش از آنها باز هستند، خواهند داشت، که به این معنی است که در سال 2019 برخی از تجربیات بزرگ را خواهند دید. تمایل به کشف افق های جدید و چشم اندازهای بهتر از سال جاری برایتان به دست می آید.

طالع بینی سال 2019 متولدین سال گاو

اگر شما متولد گاو هستید، احتمال دارد سالی پر از سردرگمی داشته باشید. تغییرات شخصیتی و واضحی ممکن است برای رشد شخصی و حرفه ایتان مورد نیاز باشد.

شانس کسب درآمد برای شناخت اجتماعی وجود دارد، احساس خوشحالی در کانون توجه قرار گرفتن و منافع و ایده های خود را به شیوه ای متقاعد کننده بیان می کنید.

برای زندگی زناشویی، متولدینی که ازدواج کرده اند ممکن است بچه دار شوند. زندگی عاشقانه شما در سال جاری می تواند در جریان کامل شدن باشد ، در مورد سلامتی، متولدین گاو باید سخت کار کنند تا خود را به شکل خوب و وضعیت تعادل نگه دارند.

طالع بینی سال 2019 برای متولدین سال خرگوش

اگر شما متولد خرگوش هستید، ممکن است فضای مفیدی را در خانواده را برای استراحت و آرامشتان بیابید. روابط شما با همسر و خانواده تان در طول 2019 بهتر و تقویت می شود. در حالی که خرگوش در سال جاری از روحیه بهتری برخوردار می شود، در دیگر جنبه های زندگی، چشم اندازهای بهتر را نیز در بر خواهد داشت.

شما از انرژی های ستاره ای خوب امسال 2019 بهره مند خواهید شد این انرژی مثبت بر نماد این حیوان تأثیر می گذارد بنابراین، می توانید، با آرامش، آینده خود را بسازید و حفظ کنید.

خوک انرژی خیرخواهانه اش را برای خرگوش فراهم می کند و خرگوش شادکامی و تحقق زیادی از سال 2019 را دارد و خبری خوب برای بومیان خرگوش است.

طالع بینی سال 2019 برای متولدین اژدها

متولدین اژدها در طول 2019 لذت و رفاه را تجربه خواهند کرد. اژدها در نهایت از زنجیرهایی که در طی سال سگ 2018 بود، آزاد خواهد شد .

اگر شما متولد سال اژدها هستید، با شور و شوق و جرقه ای که شما مشخص می کنید، پیشرفت خواهید کرد. پیش بینی شده است که زندگی شخصی و حرفه ای شما نرمال باقی خواهد ماند.

شما ممکن است یک بار دیگر امید و شانسی را که از دست داده اید پیدا کنید. در طول سال 2019 آماده جهش بزرگ به ماجراهای جدید باشید.شما به معنای تسخیر و تحت الشعاع قرار دادن جهان هستید.

طالع بینی سال 2019 متولدین سال مار

امسال یک سال مخلوط برای متولدین مار است ، این بار تضمینی برای حس طنز خوب و شادی برای شما نیست. مارها در این زمان ممکن است با مشکلات زیادی روبه رو شوند. آنها معمولا ترجیح می دهند که روی سرنوشت خود را قوی و پایدار بمانند. این ممکن است با اعصاب شما مبارزه کند و ناامید شوید. هیچ چیز نمی تواند با توجه به خواسته ها و برنامه های متولدین مار، پیش برود.

بنابراین ممکن است احساس ناراحتی خود را نسبت به مجبور ساختن تلاش های خود برای حفظ موقعیت و تعادل خود داشته باشند ؛ در صورتی که مار علامت حیوانی شما باشد، ممکن است تصمیم بگیرید که پایدار تا پایان دوره باشد. تنها پس از آن شما قادر خواهید بود محیط زیست خود را به شیوه ای بهتر پاک کنید.

 

فال و طالع بینی 2019/ کاملترین فال 1398

 

طالع بینی سال 2019 برای متولدین سال میمون

امسال می تواند سالی باشد که متولدین میمون به فضای خود نیاز بیشتری داشته باشند و خودشان را بیشتر از قبل متزوی کنند و روی صلح روانی خود تمرکز کنند. پر از خبر خوب برای شما خواهد بود. شما ممکن است هیچ فرصتی برای نشان دادن استعداد، ظرفیت کاری، جاه طلبی و اشتیاق خود نداشته باشید.

متولدین میمون ممکن است در طول سال سود زیادی کسب کنند و انتظار می رود که شغل مناسب را پیدا کنید و درآمد خوبی کسب کنید.اگر در رابطه هستید، ممکن است سال خوبی برای برنامه ریزی ازدواج تان باشد. برای متولدین مجرد، شما ممکن است شریک زندگی خود را پیدا کنید.

 

عشق در طالع بینی سال 2019

در زمینه روابط احساسی، طالع بینی 2019 به خصوص در نیمه اول سال، انرژی مثبت را نشان می دهد. ستاره ها در جهت مساعدت به روابط بلند مدت و کسانی که به دنبال همزاد خود هستند، قرار گرفته اند. بهترین فرصت برای یافتن فرد مورد نظر، در اواخر بهار و ماه های تابستان می باشد.

بهتر است امسال عجله نکنید و روابطتان را عجولانه پیش نبرید. طالع بینی سال 2019 توصیه می کند صبر پیشه کنید تا سرنوشت خود را بیابید. با این کار به عشق قوی تری دست خواهید یافت.

 

کار و شغل در طالع بینی سال 2019

طالع بینی سال 2019 برای شما در زمینه مالی و حرفه ای منفعت و رشد قطعی پیش بینی می شود.با این حال شما برای رسیدن به این رشد و منفعت لازم است تلاش زیاد و تعهد لازم را نیز داشته باشید. در این زمینه لازم است شما خیلی حساب شده انرژی خود را صرف کرده و تلاش خودتان را بکنید.

در این صورت شانس و موفقیت نیز با شما یار خواهد بود و دست به هر چه بزنید طلا خواهد شد. لازم است شما در مقابل همکاران و افراد صاحب منصب برای دفاع و اثبات موقعیت خود به اندازه کافی جسور و با شهامت باشید. این تنها راهی است که در این سال شما می توانید از نردبان موفقیت بالا بروید.

در نیمه دوم سال 2019 برای شما معاملات مطلوب و خوبی پیش بینی می شود. تا قبل از پایان سال اهداف مالی و حرفه ای خود را اجرایی کنید و در این زمینه هیچ چیز را به تعویق نیاندازید. اگر شما در محیط کار در همه روابط خود دچار مشکل هستید،مطمئن باشید که روابط شما با همه خوب خواهد شد.

 

فال و طالع بینی 2019/ کاملترین فال 1398

 

طالع بینی سال 2019 متولدین ماههای مختلف

فروردین ماهی ها

قلبی مهربان در سینه یک خوک!

 

اردیبهشت ماهی ها

او بچه خوکی ضعیف، اما بی اندازه جذاب است.

 

خرداد ماهی ها

خوک خنده دار و لوده! اگر بچه خوک ها مانعش نشوند، به خوبی پیشرفت خواهد کرد.

 

تیر ماهی ها

او بیسکویتی زنجبیلی به شکل خوک است و باید مواظب باشد که خورده نشود.

 

مرداد ماهی ها

خوک سطح بالا! در اصالتش تردیدی نیست.

 

شهریور ماهی ها

یک قلک خوکی شکل! او همیشه گرفتار بی پولی است.

 

مهر ماهی ها

یک خوک واقعی! او بسیار ساده لوح است و عاقبت خورده خواهد شد!

 

آبان ماهی ها

خوک پر طاقت و تند خو! او می تواند دو دوزه بازی کند.

 

آذر ماهی ها

خوک منطقی! او همیشه از خود می پرسد که به درد همبرگر می خورد یا استیک!

 

دی ماهی ها

خوک ریاضت کش! او بیش از حد اخمو و جدی است.

 

بهمن ماهی ها

خوک شایسته و متعادل! سرانجام موفقیت از آن اوست.

 

اسفند ماهی ها

خوک تمام عیار و واقعی!

 

فال و طالع بینی 2019/ کاملترین فال 1398

عکس پروفایل سال 2019

 

مشاهیر متولد سال خوک

روچیلد اول، راکفلر اول و فورد اول ، سن ایگناتیوس لویولا، فدریکوگارسیالورکا، فرانسواویون و آلبرت شوایترز ، پاسگال، لوکوبوزیه، فیلد مارشال مونتگمری، مارشال فوخ و ژرژ پمپیدو ، هنری هشتم ، بیسمارک ، الیورکرامول، مادام دومانتنون و فرانسواز ساگان

مشاغل مناسب متولدین سال خوک

تولید کننده، پزشک، محقق، مهندس معمار، فیلم ساز، نویسنده، شاعر، نقاش، تاجر، هنرمند مردمی، هنرپیشه، دلقک، کمدین

روابط عاطفی زنان متولد سال خوک با دیگر سالها

 

با متولدین سال موش
خوب است. هر دو روشنفکر و در زندگی بی باک هستند. این دو در کنار هم خوشبخت خواهند شد.

با متولدین سال گاو
خوک با هر شرایطی خود را وفق می دهد، اما تحمل رنج و زحمت و فقر را ندارد. او همیشه شهامت از نو شروع کردن را دارد.

با متولدین سال ببر
خوک، ببر را درک می کند و به او احترام می گذارد. خطر نابودی خوک را تهدید می کند، اما او، آن قدر رشد کرده است که بتواند از خود مواظبت کند.

با متولدین سال خرگوش
عالی است، البته تا زمانی که خوک بتواند دنبال خلاف کاری و بزه کاری نرود.

با متولدین سال اژدها
بله، خوک می داند چگونه چرب زبانی و دلربایی کند. او موجودی بسیار مهربان و مطلوب است و دوست دارد مورد پسند واقع شود.

با متولدین سال مار
خوک پیر دوست داشتنی! بیچاره خوک پیر! سر انجام مار او را خفه خواهد کرد.

با متولدین سال اسب
اسب با خودخواهی ویژه اش از خوک سو ء استفاده خواهد کرد و خوک روی خوشبختی و شادی را نخواهد دید.

با متولدین سال بز
تا زمانی که بز رفتارش درست باشد خوک با او می سازد. هر چند بز نمی تواند خود را مهار کند.

با متولدین سال میمون
امکان پذیر است. فریب دادن خوک، برای میمون زحمتی ندارد، اما این کار برای میمون لذت بخش نیست، افزون بر این، او زیاد به خوک فکر می کند.

با متولدین سال خروس
این دو نمی توانند با هم کنار بیایند. خروس قدرتمند خوک را از میدان به در می کند.

با متولدین سال سگ
خوب است. خوک عاشق زندگی است و همین ریاضت طلبی سگ را تعدیل می کند. آنها هر دو سخاوتمندند و خوک غالبا ثروتمند است.

با متولدین سال خوک
زوج خوبی هستند. آنها به خوبی با یکدیگر کنار می آیند. سازش این دو با هم زبانزد خاص و عام است.

 

فال و طالع بینی 2019/ کاملترین فال 1398

 

روابط مردان متولد سال خوک با متولدین هر سال

با متولدین سال موش
خوب است. به شرط آن که موش پرخاشگری نکند، زیرا خوک طرفدار خشونت نیست.

با متولدین سال گاو
خوک برای ارضای خواسته های سرکوب شده خود، به هر دری خواهد زد و این خوک را به دردسر می اندازد.

با متولدین سال ببر
چرا که نه؟ البته تا وقتی که خانم ببر، ناخواسته و ندانسته، از جنبه های مثبت وجود خوک سو ء استفاده نکند.

با متولدین سال خرگوش
اگر چه خانم گربه موجود آرامی است، اما همیشه در اندیشه خوردن موش است. موشی که سرش بوی قرمه سبزی ندهد، از این رابطه حذر می کندتا زمانی که خانم گربه، بتواند هرزه گردی های خوک را تحمل کند، همه چیز خوب پیش خواهد رفت! اما خوک هم باید سرگرمی های بیرون از خانه را طوری ترتیب دهد که خانم گربه متوجه آنها نشود!

با متولدین سال اژدها
بله، خوک مرتب برای اژدها دم تکان می دهد و تملق او را می گوید و این برای او خیلی بد است!

با متولدین سال مار
خوک بیچاره! او اسیر خواهد بود و حتی علاقه ای به لطیفه های عامیانه هم نشان نخواهد داد.

با متولدین سال اسب
خوک از رابطه زناشویی اش رضایت چندانی نخواهد داشت و دائم از خودخواهی های اسب خواهد رنجید.

با متولدین سال بز
تا زمانی که خوک ثروتمند باشد، بز راضی و خوشحال خواهد ماند، اما باید دید که آیا خوک قادر به مهار کردن بز هست یا نه؟

با متولدین سال میمون
چرا که نه؟ میمون از آقای خوک تعریف و تمجید می کند.

با متولدین سال خروس
امکان پذیر است، زیرا خوک، بیش از اندازه صبور و نرم خوست.

با متولدین سال سگ
عالی است. عشق این دو متکی بر تفاهم، درک و احترام متقابل است.

با متولدین سال خوک
زوج خوبی هستند. آنها به خوبی با یکدیگر کنار می آیند. سازش این دو با هم زبانزد خاص و عام است.

 

فال و طالع بینی 2019/ کاملترین فال 1398

 

روابط دوستانه متولدین سال خوک با متولدین هر سال

 

با متولدین سال موش
دو دوست خوب که از بودن در کنار هم لذت می برند و خوشحالند. پرخاشگری موش بر خوک تاثیر نمی گذارد.

با متولدین سال گاو
بله، به شرطی که زیاد یکدیگر را نبینند!

با متولدین سال ببر
بله، به خوبی با هم سازش می کنند، اما خوک باید محتاط باشد.

با متولدین سال خرگوش
بله، به شرط آن که زیاد با هم بیرون نروند، چون پرخاشگری خوک گربه را می ترساند.

با متولدین سال اژدها
ارتباطی ساده و آرام است. این دو در کنار هم مشکلی نخواهند داشت، ولی شادی و تفریحی هم در کار نیست.

با متولدین سال مار
هم بله، هم نه. با گذشت زمان همه چیز مشخص می شود.

با متولدین سال اسب
خوک ساکت و بردبار خواهد بود و حق با اوست.

با متولدین سال بز
بله، خوک به خوبی می داند چگونه باید با متولدین سال بزها رفتار کند، در عین حال دلباخته آنها نیز هست.

با متولدین سال میمون
برای هم دوستان خوبی هستند چرا که میمون واقعاً به خوک احترام می گذارد!

با متولدین سال خروس
بهتر است خوک فاصله اش را با متولدین سال خروس حفظ کند!

با متولدین سال سگ
این دو بسیار به یک دیگر وفادارند. خوک با کمک خود به سگ او را از نگرانی می رهاند.

با متولدین سال خوک
دو دوست عالی با خواسته های مشابه، دو یار جدا نشدنی، دو همرزم که همیشه با یک دیگرند.

 

فال و طالع بینی 2019/ کاملترین فال 1398

 

روابط شغلی متولدین سال خوک با متولدین هر سال

 

با متولدین سال موش
موش می کوشد با نیرنگ، سر خوک کلاه بگذارد، اما در امور تجاری بخت همیشه با متولدین سال خوک یار است.

با متولدین سال گاو
برای خوک بازده کاری گاو پذیرفتنی و رضایت بخش است و می تواند به او استفاده فراوان برساند.

با متولدین سال ببر
سخاوت ببر بسیار زیاد است و توجه ندارد که برای خوک خطری بزرگ و همیشگی به شمار می آید.

با متولدین سال خرگوش
بله. گربه هوشیار و خوک بیش از حد خوش اقبال است. آنها با همکاری یک دیگر پول فراوانی عایدشان خواهد شد.

با متولدین سال اژدها
موفقیت آنها حتمی است، به خصوص که خوک تا حدی متواضع و فروتن است.

با متولدین سال مار
خوک نیاز چندانی به خرد و دانایی مار ندارد و مار صدمه می بیند.

با متولدین سال اسب
همکاران مناسبی نیستند. عقاید این دو با یک دیگر متفاوت است.

با متولدین سال بز
این دو برای یک دیگر مفید خواهند بود و حتی بز می تواند به خوک کمک کند!

با متولدین سال میمون
میمون دلایل زیادی برای این همکاری دارد. خوک این را می داند و شراکت با او را دوست دارد. رفتار میمون نیز کاملا سخاوت مندانه خواهد بود. این همکاری برای او هم جالب است!

با متولدین سال خروس
خوک در امور تجاری به خروس اعتماد ندارد، بنابراین از همکاری با او صرف نظر خواهد کرد.

با متولدین سال سگ
بله، سگ با سخاوت است، اما اگر خوک اشتباه کند، مجازات خواهد شد. آنها دست در دست هم، دیگران را فریب خواهند داد.

با متولدین سال خوک
این دو در همکاری با یک دیگر کامیاب می شوند و به هر کاری دست بزنند، بخت یارشان خواهد بود.

 

فال و طالع بینی 2019/ کاملترین فال 1398

 

رابطه والدین متولد سال خوک و فرزندان متولد هر سال

 

موش
خوب است. آنها در کنار یک دیگر بسیار شاد خواهند بود و خوک به سو ء استفاده موش از این موقعیت، اهمیت نمی دهد.

گاو
بدک نیست، گر چه گاو کمی تودار است.

ببر
بله، اما ببر ناراضی است، چون همیشه پرتوقع است.

خرگوش
رابطه بسیار خوبی است، اما بی تفاوتی غیر طبیعی گربه نسبت به خانواده باعث رنجش خوکح می شود.

اژدها
خوب است. خوک می تواند برای اژدها مفید واقع شود.

مار
عملی است، اما به خوک بستگی دارد. مادر متولد سال خوک، برده وار به فرزندش خدمت خواهد کرد.

اسب
اسب، خانه را زودتر از آنچه انتظار می رود، ترک خواهد کرد. دوری اسب از خانه به شدت خوک را آزرده و ناراحت می کند.

بز
از بخت خوب بز، خوک تا پایان عمر از او حمایت خواهد کرد. این دو عاشقانه یک دیگر را دوست دارند.

میمون
عالی است. میمون خوک را متعجب و سرگرم می کند و شگفت آن که میمون به خوک احترام فراوان می گذارد.

خروس
خوشا به سعادت خروس! خوک حاضر است خود را به آب و آتش بزند تا خروس او را درک کند و باعث شادی وی شود.

سگ
این دو با یک دیگر خوب کنار می آیند. خوک در همه کارها حامی سگ است، اما سگ مثل همیشه احساس نارضایتی می کند.

خوک
بله، این دو دوستانی واقعی هستند و از بودن در کنار هم لذت زیادی می برند. آنها اغلب با هم هستند.

فال متولد سال خوک

خوک در درک افکار انسان ی به حد سگ دانا نیست. عاشق میل کردن و خوابیدن و چاق شدن می باشد. لذا اغلب ً نشانگر تنبلی و بدھیکلی می باشد.

از جانب مثبت، خیلی خوش رفتار هست و آزاری به دیگران نمی رساند و خواهـد توانست برای مردم ثروت و بیشتری بیاورد. آنھا از دیرباز سمبل بیشتری و ثروت بوده اند.

اشخاصـی که در سـال خوک دیده به جهان گشود ه اند، اشخاصـی صادق و رک گو ھستند. آنھا ظاھری آرام و قلبی نیرومند دارند، ولی کم طاقتند و استقلال ندارند. از آنجا که از حرف زدن غیرمستقیم و در لفافه خوششان نمی آید، غیر اجتماعی به نظـر می رسند.

ولی اشخاصـی خوشبین و مقاوم ھستند، و تاوقتی که کاملاً به آنھا نزدیک نشده اید، پی به وفاداری و خوش قلبی آنھا نخواھید برد.

اھل رقابتی هست و انقدر ھم شجاعت دارد که به دل ھر موضوعی یورش می کند . خیلی جذاب هست و این را بسیار خوب میداند . گرچه از تنھا به شکار رفتن لذت میبرد ولی پیوسته گمان می کند رھبر هست زیاد اھل انجام کارھای خیر نیست.

خوک خیلی دوست دارد که به وی دقت کنند و در ھر موقعیتی خود را از برتر از دیگران میداند و چنان چه در ارتش خدمت نماید به چیزی جز فرماندھی رضایت نمیدھد و پیوسته گمان می کند بی تردید وی را به ریاست گزینش میکنند مسکن برای متولد سـال ببر بسیار مھم می باشد.

خوک ھمه جا احساس می کند در تهدید هست ، برای ھمین می بایست دست کم در مسکن خود احساس امنیت نماید چنان چه شرایطی فراھم گـردد که بتواند استعدادھای فرائان و بی مثل را به کار دریافت کند ، به نتایج خیلی درخشانی دست پیدا می کند ببر به ھیچ عنوان پایین بار اطاعت از فردی نمیرود و عاشق رھبری و فرمانده ای می باشد.

متولدین سـال خوک ھیچ علاقه ای ندارد که به راھنمایی و نصیحت دیگران گوش نماید و از این که به وی دستور بدھند بیزار هست و صراحتا اعلام می کند به دیگران اعتماد نمی کند و از زندگـی بی حادثه بیزار می باشد.

 

آموزش فال 7 کارتی ورق (پاسور) + تفسیر کامل

حیوان سال 97 / طالع بینی سال سگ

پیشگویی های هولناک نوستراداموس برای سال 2018

طالع بینی رنگ ها


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان