مروارید کاربرد و فلسفه ی حیرت انگیز این چاکرای خورشیدی

مجموعه : دانستنی ها
مروارید کاربرد و فلسفه ی حیرت انگیز این چاکرای خورشیدی

مروارید چه اسم با مسمایی. مروارید… حتی تلفظ این کلمه هم لذت بخش است. گوی کوچک و درخشان در قعر آبها چگونه چاکرای خورشیدی دارد و می درخشد!

 

دانستنی های جالب و لذت بخش از مروارید، که منصفانه نیست تنها به چشم زینت لباس و لاکچری بودن به آن نگاه کنیم!

 

زیبا و قدیمی ترین سنگ قیمتی و چشم نواز جهان گوی کوچکی است به نام مروارید.

 

دانستنی های بسیار جالب و خواندنی درباره مروارید های خورشیدی اعماق اقیانوسها و دریاها.

 

مروارید کاربرد و فلسفه ی حیرت انگیز این چاکرای خورشیدی

 

مرواریدها قدیمی‌ترین جواهر جهان هستند، از مدت‌ها قبل از تاریخ مورد احترام بوده‌ است.

به همین دلیل، کشف آنها را نمی توان به طور خاص به یک فرد نسبت داد، اما اعتقاد بر این است که آنها ابتدا توسط افرادی که در ساحل دریا به دنبال غذا بودند، کشف شدند.

 

درست مانند تمام سنگ های قیمتی دیگر، مرواریدها نیز معنایی دارند. از نظر تاریخی، گوی های سفید درخشان با ماه مرتبط بوده اند. با درخشش بالا و رنگ عمیق مروارید، جای تعجب نیست که چرا این سنگ های قیمتی طبیعی برای هزاران سال مورد توجه قرار گرفته اند.

 

فلسفه ی حیرت انگیز مروارید.

 

فرهنگ های شرقی معتقدند که مروارید نماد خلوص و دگرگونی معنوی است. به سادگی پوشیدن مروارید به صاحبش یادآوری می‌کند که صادق، پاک، عاقل باشد و با نهایت وقار راه برود. رنگ های مختلف مروارید معانی مختلفی دارند.

 

تفسیر رنگهای مروارید

 

مروارید کاربرد و فلسفه ی حیرت انگیز این چاکرای خورشیدی

 

 مروارید سفید نماد خلوص، بی گناهی، ایمان و صداقت است.

مروارید طلایی یا سیاه نماد رفاه و ثروت است.

مرواریدهای رز یا صورتی با چاکرای قلب به خوبی ارتعاش برقرار می کنند، در حالی که همه مرواریدها با چاکرای شبکه خورشیدی کار می کنند که برای هضم و ایمنی مفید است.

 

 مروارید به عنوان سنگ تولد ماه خرداد شناخته می شود. سنگ ویژه خرداد، مروارید است و بسیاری از زنان و مردان متولد خرداد با افتخار مرواریدهای خود را برای ارج نهادن به این حقیقت به نمایش می گذارند.

 

نمودار سنگ تولد برای اولین بار در قرن شانزدهم ایجاد شد، زمانی که اعتقاد بر این بود که اقبال منصفانه و خوش شانسی نصیب صاحب سنگ تولد می شود.

 

در مسیحیت، آگوستین مقدس، مروارید را نماد عیسی مسیح می‌دانست، پس از ارزیابی بخشی از متن کتاب مقدس که به هر یک از 12 حوریان یک سنگ قیمتی خاص به افتخار به آنها هدیه شده است.

در واقع چندین قسمت در کتاب مقدس وجود دارد که به مروارید اشاره می کند، معروف ترین آنها تمثیلی در مورد “دروازه های مرواریدی” بهشت و “ریختن مروارید در برابر خوک” است!.

 

و اما چشم بادامی های جهان

 

مروارید کاربرد و فلسفه ی حیرت انگیز این چاکرای خورشیدی

 

ژاپنی‌ها همیشه برای مرواریدها احترام زیادی قائل بوده‌اند و اغلب خوش شانسی را برای کسانی که لباس‌های زیبایی گرد می‌پوشند، مرتبط می‌دانند.

لازم به ذکر است که ژاپنی ها فقط برای انواع آب نمک مروارید معنی دارند، زیرا مرواریدهای آب نمک گرد بومی زنجیره مجمع الجزایر هستند و بومی جزیره را به دلیل نوآوری های شرکت های برداشت مروارید مانند میکیموتو بسیار محبوب کرده اند.

 

مروارید کاربرد و فلسفه ی حیرت انگیز این چاکرای خورشیدی

 

همچنین انسان ها به لطف قطعه ای از جواهرات مروارید که در تابوت یک شاهزاده خانم ایرانی که قدمت آن به 420 سال قبل از میلاد می رسد کشف کردند، که اکنون در موزه لوور پاریس به نمایش گذاشته می شود، و از آن پس به عنوان نوعی زینت در صنعت مد جا دادند.

 

مرواریدها در طول تاریخ محبوب‌ترین اکسسوری‌های لباس عروس بوده‌اند و امروزه نیز همچنان مورد توجه افراد خاص و لاکچری است که معصومیت و زیبایی که نماد مروارید است توسط عروس نیز نمادین است.

 

مروارید کاربرد و فلسفه ی حیرت انگیز این چاکرای خورشیدی

 

 از گردنبند مروارید سنتی شاهزاده خانم گرفته تا آویز خیره کننده، گوشواره یا دستبند که مرواریدها را با سایر سنگ های قیمتی ترکیب می کند و مورد توجه بسیاری از افرادی است که روح پاک و ساده ای دارند به همین دلیل نماد لباس عروس را با مروارید تزئین می شود. حتی بسیاری از مقنعه‌ها و سرپوش‌ها با مروارید تزیین شده‌اند تا جلوه‌ای زیبا و خیره‌کننده ایجاد کنند.

 

مروارید کاربرد و فلسفه ی حیرت انگیز این چاکرای خورشیدی

 

قابل توجه افرادی که جدای از شیک پوشیدن و لاکچری بودن مروارید را در کمد لباس و وسایل تزئینی خانه تان جای دهید. اگر چه بسیاری توان خرید مروارید اصل را ندارند اما مرواریدهای مشابه می تواند کلی انرژی مثبت، حس خوب زندگی به شما و اطرافیانتان هدیه دهد.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان